שיאומי, וואווי, סמסונג או אולי בכלל נוקיה? בעידן הסמארטפונים של היום, זה כבר ממש לא מאתגר למצוא סמארטפון מצויין שיתן תמורה גבוהה במחיר נמוך, אך איזה מבין מגוון הסמארטפונים הוא המתאים ביותר עבורכם?" />
בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

השווינו ומצאנו: הסמארטפון הטוב ביותר במחיר של עד 1,000 שקלים

מערכת הייטקזון

12.08.2019

שיאומי, וואווי, סמסונג או אולי בכלל נוקיה? בעידן הסמארטפונים של היום, זה כבר ממש לא מאתגר למצוא סמארטפון מצויין שיתן תמורה גבוהה במחיר נמוך, אך איזה מבין מגוון הסמארטפונים הוא המתאים ביותר עבורכם?
                     

                 849                    590                   939                    829                   699

 

מסך ואיכות צפייה:
 

בשוק הסלולר של 2019 הפכו מסכי 6 אינץ' בסמארטפונים שלנו לדבר של מה בכך, והימים בהם השתמשנו במכשיר האישי עם יד אחת כבר חלפו מזמן. גם במבחן הסמארטפונים שעשינו התמונה דומה. כל המכשירים שבמבחן (מלבד ה-A30 של סמסונג) מגיעים אלינו עם מסכי LCD בגדלים שונים וברזולוציית Full HD Plus. ה-Mi A2 מגיע עם מסך 5.99 אינץ'; ה-Nokia 7.1 עם מסך 5.84 אינץ'; ה-Redmi Note 7 עם צג בגודל 6.3 אינץ'; וה-Huawei P Smart עם מסך 6.21 אינץ'. ה-Galaxy A30 של סמסונג הוא היחיד במבחן המצויד במסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ' וברזולוציה זהה של Full HD.
 

במבחן היום יום, כל המסכים הצליחו לספק תמורה ראויה. הם ניתנים לצפייה תחת אור שמש ישיר, מציגים צבעים אמיתיים וחדים ומספקים חווית צפייה מהנה. עם זאת, המסך האיכותי והטוב ביותר מבין המכשירים שנבחנו היה ללא ספק זה של ה-Galaxy A30. צג ה-Super AMOLED שלו חד, בעל צבעים עזים, בהירות גבוהה המאפשרת עבודה תחת אור שמש ישיר, השוליים שסביבו דקים וחווית הצפייה שהוא מספק הייתה, בפער, טובה יותר מיתר הדגמים שבמבחן. 
 

מי שמנצח את מבחן התצוגה הוא ה-Samsung Galaxy A30 עם המסך הטוב ביותר מבין חמשת הדגמים שבחנו, ואף המסך הטוב ביותר בשוק הביניים.


(צילום: יח"צ Samsung)

 


מפרט וביצועים:
 

כדי שנוכל להוציא את המיטב מהמסכים הגדולים והאיכותיים של הסמארטפונים כיום, נדרש מפרט מתאים שיוכל לתמוך בהם. למרות אלמנטים זהים במפרטם הטכני, חמשת המכשירים שלקחנו למבחן אינם חולקים מפרט זה, והדבר מתבטא הן על הנייר ועל אחת כמה וכמה בביצועים.


 
 

הסמארטפונים שבחנו רצים על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 פאי יחד עם ממשק משתמש עצמאי (מלבד הנוקיה 7.1 ו-Xiaomi Mi A2 שמגיעים עם ממשק אנדרואיד נקי כחלק מסדרת Android One). בחיי היום-יום, מרבית מכשירי המבחן הצליחו לעשות את העבודה השוטפת ללא בעיה. גלישה באינטרנט וברשתות החברתיות, ניווט ב-Waze וב-Google Maps, צילום ומעט עבודה משרדית.


לאורך תקופת השימוש בלט מכשיר אחד עם ביצועים מהירים, ממשק משתמש זריז ואינטואיטיבי, יכולת למעבר מהיר בין יישומים פתוחים וחווית שימוש מהנה: המכשיר המוצלח הוא ה-Xiaomi Redmi Note 7, שעשה עבודה מעולה לכל אורך השימוש בו. מן הצד השני של הסקאלה, מי שבלטו עם ביצועים מעט מאכזבים היו ה-P Smart 2019 של וואווי וה-Galaxy A30 של סמסונג, שלעיתים התקשו גם בפעילות יום יומית.
 

את מבחן הביצועים מסיים ה-Redmi Note 7 כשידו על העליונה - עם ממשק משתמש מהיר ויעיל, וביצועים מציינים בעבודה השוטפת. 


חיי סוללה:

אנחנו משתמשים בטלפון שלנו כדי לנווט לעבודה או בחזרה הביתה, קובעים דרכו את הפגישות שלנו ומשוחחים באופן רציף עם הילדים ובן או בת הזוג. אלא שכדי שנוכל לעשות את זה מבלי להיות מחוברים לשקע הטעינה ללא הפסקה, הסמארטפון שלנו צריך להגיע עם סוללה מתאימה.

למזלנו, יצרניות הסמארטפונים מבינות שמדובר באחד מן הפיצ'רים המשמעותיים ביותר לצרכנים, ובהתאם לכך מציידות (ברוב המקרים) גם את מכשירי הביניים שלהן ביכולות מתאימות.
 

 


השימושים שלנו בתקופת הסקירה כללו ניווט באמצעות Waze או Google Maps, מעט צילום, גלישה אינטנסיבית דרך ה-Chrome וברשתות החברתיות, התכתבויות במיילים וניהול לו"ז בלוח השנה. לכל אורך תקופת השימוש, ועם הסוללות בקיבולת הגבוהה ביותר, בלטו לטובה ה-Redmi Note 7 ו-Galaxy A30. שניהם הפיקו לנו למעלה מ-6 שעות בהן פעל המסך באופן רציף, מה שתורגם ליום עבודה אינטנסיבי אחד או שני ימי עבודה ממוצעים. 


יתר המכשירים סיפקו זמן מסך שנע בין 4 ל-4.5 שעות ואיפשר לנו לעבור את יום העבודה במלואו - בין השעה 08:00 ל-18:00. אם השימוש שלכם מעט יותר אינטנסיבי, ייתכן כי אולי אף תדרשו לטעון את המכשיר פעם נוספת במהלך היום. 


אם כבר עסקינן בטעינה, חשוב לציין שכל המכשירים במבחן מגיעים עם תמיכה בטעינה מהירה. עבור הגלקסי A30 ורדמי נוט 7, טעינה מלאה נמשכה כשעתיים, בזמן שיתר המכשירים דרשו קצת יותר משעה וחצי. כל הסמארטפונים נטענו דרך שקע USB Type-C חדש, מלבד ה-Huawei P Smart 2019 שנותר עם שקע Micro-USB מיושן. 


את מבחן הסוללה מסיימים במקום הראשון ה-Galaxy A30 ו-Redmi Note 7, עם חיי סוללה מצוינים שמספיקים ליום עבודה אינטנסיבי או לשני ימי עבודה צנועים. 
 

(צילום: Shutterstock)

 

מצלמה:

בין אם מדובר בצילום הילדים, העלאת תמונות לרשתות החברתיות מהטיול עם בן או בת הזוג או לכל מטרה אחרת - בשנים האחרונות אנו משתמשים במצלמת הסמארטפון שלנו יותר ויותר. אם בעבר תמונות שעושות את העבודה היו נחלתם של הסמארטפונים היקרים ביותר, היום זהו כבר לא המצב - וכך הוכיח גם המבחן שלנו.
 

 


ראוי לטרנד המצלמות הכפולות בשוק הסמארטפונים, כל אחד מן המכשירים שבחנו משלב זוג מצלמות אחוריות ומצלמה קדמית יחידה. את המצלמות בדקנו עם הגדרות הצילום האוטומטיות ובתנאי צילום בה תתקלו ביום יום.


בצמרת התוצאות היו ה-Redmi Note 7 ו-Galaxy A30, שהצליחו להפיק תוצאות צילום טובות הן בצילום נופים וצילום אובייקטים, ובעיקר בתנאי תאורה טובים (צילומי יום-חוץ). רמת הפרטים טובה, החדות לא רעה והצבעים נאמנים למקור.


הנוקיה 7 ו-Mi A2 הצליחו גם הם להפיק תמונות לא רעות, אך אלו היו מעט פחות חדות, עם צבעים פחות עזים. עם ה-P Smart 2019 הייתה חוויית הצילום פחות מהנה ותוצאות הצילום שלו היו פחות טובות מהמצופה. חשוב לציין כי כשזה נוגע למצלמה, עניין הטעם האישי רלוונטי ביותר. אז הציצו בתמונות הסקירה והחליטו איזו ממצלמת הסמארטפון עשתה, לטעמכם, את העבודה הטובה ביותר. 


מי שסיפק את תוצאות הצילום הטובות ביותר במרבית הסצינות היה ה-Redmi Note 7, והוא מסיים את מבחן המצלמה במקום הראשון. 

                     
                 849                    590                   939                    829                   699
 



לסיכום, איזה טלפון הכי מתאים לך?

 

 

בדיוק כמו ברכישת בגדים, גם בתהליך בחירת הסמארטפון שלנו לכל אחד ואחת מאיתנו ישנם העדפות וצרכים שונים אליהם צריך הסמארטפון להתאים עצמו. וגם כשזה נוגע לסמארטפונים במחיר של פחות מ-1,000 שקלים - אין כל סיבה להתפשר.

בהתאם לכך, עבור כל אחד מאיתנו יתאים סמארטפון אחר. אם מה שאתם מחפשים בסמארטפון שלכם זה מסך איכותי וחווית צילום וסרטלית במחיר משתלם, ה-Galaxy A30 יצליח לשמש אתכם כראוי.

אם ביצועים מצוינים ומסך גדול ומדויק הן דרישות הבסיס שלכם בסמארטפון, ה-Xiaomi Redmi Note 7 יתאים כמו כפפה ליד. ואם אתם מחובבי ממשק המשתמש הנקי והאלגנטי של גוגל, דגמי ה-Xiaomi Mi A2 ו-Nokia 7.1, שמגיעים כחלק מתוכנית Android One עם ממשק נקי, יתאימו לכם כמו כפפה ליד. 

אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר