בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

Mofaim

ההופעות החמות של הקיץ

יובל כץ

26.07.2017

קיץ 2017 מזמן לנו שלל פסטיבלים ומופעים. איך בוחרים? בשביל זה אנחנו כאן! הנה המלצות על מופעים שלא כדאי לכם להחמיץ, והנחות שיעשו לכם טוב על הלב


הקיץ זו העונה החמה של ההופעות. עשרות מופעים בינלאומיים לצד פסטיבלים והפקות מקומיות מתחרים על האוזן, על הזמן ועל הכיס שלנו, וזה עוד כלום לעומת מה שקורה בשוק הופעות הילדים, שעליו כבר הרחבנו בכתבה אחרת.

כדי לעשות קצת סדר בבלאגן, בחרנו לכם כמה מופעים שלדעתנו פשוט לא כדאי לפספס. וגם סידרנו לכם הנחות, מן הסתם. אחרת בשביל מה אנחנו פה? אז בואו נתחיל.


פסטיבל בית גוברין 2017 – לילות אהבה 

זו השנה ה-15 שבה נערך הפסטיבל הזה, באמפיתיאטרון הרומי המרשים ליד קיבוץ בית גוברין. הוא יתפרס על פני 7 ימים, בין התאריכים 3-19 באוגוסט, שבמהלכם 13 הופעות. 

הפסטיבל ייפתח במופע ענק ב-3.8 עם 2 הופעות מלאות נשמה ושמחה שלא ישאירו אף אחד אדיש – הופעה של מוש בן ארי עם הגרוב הישראלי המקורי שלו,  והופעה של הבלקן ביט בוקס, שמשיקים אלבום חדש, "SHOUT IT OUT – LIVE!" (אלבום ההופעה החיה שיוצא שנה לאחר שיצא אלבום האולפן באותו שם). זה הולך להיות ערב מוצלח במיוחד.

עוד מופע שלא כדאי להחמיץ בפסטיבל יתקיים ב-5.8. על הבמה יופיעו דודו טסה, שמצא זמן להופיע כאן בין הופעות חימום ל"רדיוהד" בארה"ב ובארץ, והחברים של נטאשה, שהתאחדו לאחרונה לרגל ציון 25 שנה לאלבומם "שינויים בהרגלי הצריחה" שנחשב, ובצדק, לקלאסיקה. 

לקוחות המועדון נהנים מכרטיס החל מ-129 ש"ח למופעים בפסטיבל בית גוברין. לקנייה<



רג'ינה ספקטור

ספקטור, יוצרת ופסנתרנית ייחודית שאהובה במיוחד בישראל, מגיעה לכאן בפעם השלישית לאחר שני ביקורים מוצלחים ב-2007 ו-2014. ב-19.8 היא תגיע לאמפי פארק רעננה, במסגרת סיבוב הופעות מצליח לרגל צאת אלבומה השביעי "Remember Us To Life" בשנה שעברה. מאז פריצתה ב-2006 כבשה ספקטור את במות הפסטיבלים הגדולים בעולם, ושיריה שולבו בסדרות ובסרטים, כשהבולט שבהם הוא שיר הנושא של סדרת המופת "כתום זה השחור החדש".

לקוחות המועדון נהנים מכרטיס החל מ-205 ש"ח להופעה של רג'ינה ספקטור. לקנייה<



אמיר דדון
חשמל זורם בכפות ידיו. אמיר דדון


פסטיבל לילות אהבה בכנרת

הפסטיבל בצמח הפך כבר למסורת עבור דורות רבים. סוף שבוע של אהבה באחד המקומות המקסימים בארץ, עם פתיחה מושלמת של אהוד בנאי והחברים של נטאשה ב-3.8. למחרת, בערב שישי 4.8, מתחילים רגוע עם "ג'יין בורדו", הרכב שעושה קאנטרי ופולק אמריקאי בעברית וכבש את הרדיו והלבבות בשנתיים האחרונות, ואחריו מגבירים הווליום עם אמיר דדון המרגש במופע חשמלי. לקינוח, יעלה אביב גפן עם ההרכב שהולך איתו יותר מ-25 שנה, התעויוט, עם כל השירים מהקריירה המוזיקלית הארוכה והפורייה שלו. בקיצור, כדאי לכם מאוד להגיע לצמח. 

לקוחות המועדון נהנים מכרטיס החל מ-129 ש"ח למופעי פסטיבל לילות אהבה בכנרת. לקנייה>


 

היירספריי
נאבקים לשיוויון. היירספריי


היירספריי

מחזמר המבוסס על סרט הקאלט של ג'ון ווטרס משנת 1988, שזכה לרימייק בכיכובם של ג'ון טרבולטה ומישל פייפר ב-2007. ב-2002 הפך הסרט למחזמר, ועלה על במות ביותר מ-20 מדינות בעולם. עכשיו הוא עולה לראשונה גם כאן בישראל, ויוצג ברחבי הארץ החל בחודש אוגוסט.

סיפורה של טרייסי טורנבלד, נערה מלאה המנסה להתקבל כרקדנית בתוכנית ריקודים המשודרת בערוץ הטלוויזיה המקומי של בולטימור, ומצליחה למרות שאינה עונה על הטייפקאסט של רקדנית, ולמרות התנגדותה של הרקדנית הראשית והוריה הגזענים והדוחפים, מעשירי העיר. כל זאת קורה בארה"ב של שנות ה-60', תקופת ההפרדה הגזעית בין לבנים לשחורים ומאבקם לשיוויון. 

הקאסט הישראלי כולל את איציק כהן, טלי אורן, עידן אלתרמן, משי קליינשטיין, עידו רוזנברג, רוני מרחבי ועוד רבים וטובים. 

לקוחות המועדון נהנים מכרטיס להיירספריי החל מ-109 ש"ח. לקנייה<


יש לכם כרטיס אשראי הייטק-זון? מעוניינים להזמין כרטיס אשראי? החל ב-1.8 תוכלו לרכוש כרטיס להיירספריי ב-95 ש"ח. לקנייה>



יובל דיין
מאז התגלתה כמתמודדת מבטיחה ב"דה וויס" הפכה דיין ליוצרת פורה וייחודית. קולה ושירתה נכנסו עמוק ללב הקהל, עם שני אלבומים מצליחים מאחוריה, ושיתופי פעולה עם אמנים כמו דודו טסה, אהובה עוזרי וגלעד כהנא. במופע שיתקיים באמפי שוני ב-24.8 תבצע דיין שירים משני אלבומיה לצד כמה הפתעות נוספות. אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע ולהתרגש.

לקוחות המועדון נהנים מכרטיס ליובל דיין החל מ-109 ש"ח. לקנייה>


לכל ההנחות למופעים והצגות>
 


אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר