בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

686x191_תערוכות

התערוכות שאסור לכם לפספס בקיץ 2017

לודה גרקו

18.07.2017

אם שאלתם את עצמכם לאיזה תערוכה לקחת את הילדים באוגוסט, יש לנו את כל התשובות. וגם הנחות כמובן, כי בשביל זה אנחנו כאן.

אוגוסט מגיע ואתו שלל פעילויות לכל המשפחה. מתוך ההיצע העצום בחרנו עבורכם  את התערוכות שאסור לכם לפספס בקיץ. ויש גם הטבות למחזיקי כרטיס הייטק-זון כמובן. אז קדימה, מתחילים.
 
לו הייתי פיראט

אם בא לכם לפזר קצת אבקת פיות, תוכלו לעשות זאת בתערוכת "ארץ לעולם לא" בגן הטרופי, בפארק הירקון. תוכלו לרקוד כאן ריקודי שבט ולירות בחץ וקשת בכפר אינדיאנים של טייגר לילי ולפגוש בתולת ים אמיתית במפרץ בתולות הים ולהאזין לשירתה המיוחדת. בכיתת הפיות של טינקרבל תקבלו זוג כנפיים בהשאלה ותשתתפו בשיעור על חיות קסם והבעת משאלות. במחנה הילדים אסורה הכניסה למבוגרים. הילדים יוכלו לגלות שם עולם הרפתקאות חדש רק להם. בספינת הפיראטים של קפטן הוק יתקיים מופע עם סצנות מהסיפור על הספינה בהשתתפות הדמויות האהובות. בנוסף יהיה כאן גם מתחם ג'ימבורי ענק ועוד מגוון הפעלות. התערוכה מתאימה למשפחות עם ילדים בין הגילאים 3-10.
 
ארץ לעולם לא – הגן הטרופי, פארק הירקון, גני יהושע, תל אביב. מחזיקי כרטיס אשראי הייטק-זון ומצטרפים חדשים ייהנו מ-25 ₪ לכרטיס החל מ-1.8 ועד גמר המלאי. בכפוף לתנאי המבצע.

תערוכת ארץ לעולם לא
תערוכת ארץ לעולם לא. מצמיחים לכם כנפיים 


אפריקה בירושלים
 
יבשת אפריקה נמצאת ממש כאן, בגן הבוטני בירושלים. הצטרפו לזוג הנסיכים האפריקאים וצאו להרפתקה עם משימות סודיות, צאו למסע התבגרות עם חוויות מאתגרות, למדו על ההיסטוריה של התרבות האפריקאית, הקשיבו לסיפורים שבטיים, גלו את האוצר הסודי, רקדו לצלילי הקצב השבטי ופגשו שלל דמויות מרתקות ומצחיקות. ההרפתקה מלווה בפסקול ייחודי ותאורה קסומה, פרי יצירתו של אמן התאורה גיל טייכמן. לשדרוג החוויה ניתן להגיע בתחפושות אפריקאיות. מסלול החוויה נגיש לעגלות. התערוכה מתאימה למשפחות עם ילדים בין הגילאים 3-12.
 
לילות אפריקה – הגן הבוטני בירושלים. מחזיקי כרטיס אשראי הייטק-זון ומצטרפים חדשים ייהנו מ-25 ₪ לכרטיס החל מ-1.8 ועד גמר המלאי. בכפוף לתנאי המבצע.
 
 
מפלצות בע"מ
 
תערוכה ראשונה מסוגה בעולם, מופרעת ויפהפייה, עם פסלי ענק שישברו לכם את הסטיגמה על מפלצות ואמנות. יוסי אבולעפיה יצר ועיצב עשרות מפלצות מרהיבות ביופיין עם סיפורים מרתקים שנכתבו על ידי אפרים סידון. כל מפלצת המוצגת בתערוכה תלווה במופע מיוחד של שירה, סיפור והפתעות עם צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים ועוד. בתערוכה תטיילו בין המפלצות ותלמדו על הסיפור האישי של כל מפלצת, על אופייה ועל תפקידה. במתחם יהיו גם פעילויות מיוחדות לילדים, כולל ארגז חול ענק עם מדריכי פיסול בחול, מתחם לצביעת מפלצות שיעשירו את עולמם האמנותי של הילדים, פעלתון, קיר צילום ועוד. התערוכה מתאימה למשפחות עם ילדים בין הגילאים 3-13.
 
גן המפלצות – מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב. מחזיקי כרטיס אשראי הייטק-זון ומצטרפים חדשים ייהנו מ-25 ₪ לכרטיס החל מ-1.8 ועד גמר המלאי. בכפוף לתנאי המבצע.


כחול זה השחור החדש
 
תערוכת הדרדסים מזמינה אתכם להצטרף למסע אל היער העבות בין העצים, ולחפש את הכפר הנסתר בו חיים יצורים כחולים קטנטנים, טובי לב ומלאי חיים. בואו להכיר אותם מקרוב, לשיר איתם במחזה, להצטלם איתם וללמוד איך זה להיות כל כך קטנים בעולם גדול. במתחם תיהנו ממגוון אטרקציות לילדים, מחזמר מקורי, מיני כפר דרדסים ועוד. התערוכה מתאימה למשפחות עם ילדים בכל הגילאים.
 
הדרדסים – גני התערוכה, תל אביב. מחזיקי כרטיס אשראי הייטק-זון ומצטרפים חדשים ייהנו מ-25 ₪ לכרטיס החל מ-1.8 ועד גמר המלאי. בכפוף לתנאי המבצע.


תערוכת הדרדסים
תערוכת הדרדסים. קטנים אבל גדולים

 

יש לכם כרטיס אשראי הייטק-זון? קראו כאן איך מקבלים את ההטבות>

אין לכם עדיין כרטיס אשראי הייטק-זון? הצטרפו כאן ותיהנו מההטבות באוגוסט>
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר