בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
נדל"ן
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

2016-09-15_11-22-58

טיפים לקראת החורף לבית חמים ונעים

גלית טוויגי צרפתי

15.09.2016

אוטוטו מגיע החורף ולחלקנו מגיע דיכאון החורף יחד איתו, ישנם מספר דברים פשוטים שישמחו אתכם ויחממו לכם את הימים הקרים והאפרוריים בבית
אור - יש לנו נטיה להיות שמחים יותר כשיש הרבה אור בבית, אני בעד כמה שיותר אור, בין אם מדובר באור טבעי או אור לא טבעי. במידה אתם מתחילים לשפץ, תמקסמו את גודל החלונות בביתכם (כמובן עם ההיתרים הנדרשים) וכך תכניסו את החוץ פנימה ובהתאם תגדילו את האור הטבעי הנכנס לביתכם. במידה ואתם לא מתכננים שיפוץ וגופי התאורה בבית שלכם נותנים מעט אור, זה הזמן לגשת לחנות התאורה הקרובה ולרכוש גופי תאורה חדשים שיתנו מראה חדש לבית והרבה אור, אני ממליצה אור חזק וחם (נורות צהובות ולא נורות לבנות), אור חם מכניס תחושת ביתיות, אווירה רכה וחמימה ושיוצרת בית נעים ומזמין. 

קמין -  הכניסו קמין לבית, לא כל הקמינים מצריכים הכנות מיוחדות, חלקם מצריכים שקע חשמלי בלבד.

צבע - צבעו את הבית בגוון לבן, הגוון הלבן שידוע כצבע משעמם, יכניס הרבה אור ומראה נקי ומזמין. התאורה החמה תנטרל את בהירות הקירות ובשביל צבעוניות מרעננת הוסיפו כריות, שטיחים ואלמנטים שקל להחליף אותם במידת הצורך ללא צורך להתקבע על צבע הקירות.

וילונות -  אין צורך בוילונות כבדים בבית. הם רק מחשיכים את הבית ומעציבים. הכניסו וילונות קלילים עשויים בדים בהירים ושקופים.

שטיחים וכריות - החליפו את כריות הנוי והשטיחים, זה יכניס לכם מראה חדש ומרענן ויתן תחושה כיפית של חידוש. אל תפחדו לשלב כריות בגוונים, מרקמים וטקסטורות שונות.

לסיכום - אל תעמיסו על הבית, כיף להיכנס לבית מסודר, ללא עומס יתר, עומס תמונות, עומס חפצים ופיצ'פקעס. זה הזמן לנפות, לתרום, לנקות את הבלאגן ולהעניק לאחרים חפצים מהם כבר נמאס לכם. 

ובשביל תחושת חום ואהבה אמיתית, אמצו בעל חיים פרוותי, כלב, חתול או כל בעל חיים אחר, תנו להם מקום חם בבית הנעים, הרוויחו חבר לחיים ולא רק לתקופת החורף!

מבטיחה שהטיפים האלה ישפרו את החורף ויהפכו אותו לנעים, חמים וכיפי ומי יודע? אולי תתמכרו לחורף ותשכחו מהבלוז שמגיע עם הגשם הראשון...

נכתב מטעם ארכפורם - אדריכלות ועיצוב פנים
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר