בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
יום הולדת 15 להייטקזון
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
חנות ההטבות Mastercard Day
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
נדל"ן
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
OutletZone
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

2016-08-29_16-26-42

מי וזה

איתי זיו

30.08.2016

הכירו את לודה גרקו, ממחלקת התוכן של הייטקזון. בזמנה הפנוי היא כותבת בלוג על דימוי גוף, מדגמנת מידות ביניים, לומדת מתעמלת במכון כושר ומקליטה וידיאו בלוג שבועי
איך הגעת להייטק-זון?
"כשחזרתי לארץ מהטיול באירופה, רגע לפני שאיבדתי תקווה לגבי עולם התעסוקה הישראלי, פרסמתי מודעה בעמוד הפייסבוק שלי שאני מחפשת משרת ניהול תוכן ודרך חַבֵרת פייסבוק הגעתי לראיון עבודה".

מה התפקיד שלך בהייטק-זון?
מנהלת תוכן באתר (עם חבריי לצוות), כחלק ממחלקת השיווק בחברה. העבודה השוטפת כוללת ניהול התוכן שעולה לאתר ביומיום, הזנה ועריכה, דאגה לניראות ולמידע המפורט, שליחת דיוורים ועוד. לאחרונה התחלתי לעבוד על פרויקט חדש שייקרא "בלוג צרכנות חכמה" שבו אני מקווה להצליח ולחדש לחברי המועדון עם תכנים, מידע וטיפים שימושיים שלא כולם מודעים אליהם (

במה הייטק-זון שונה מכל מקום עבודה אחר?
באווירה, אין ספק שזה המקום כיף חברתית שעבדתי בו, בין אם זה סיבוב ההיכרות שעושים כבר ביום הראשון בין כולם כדי להפוך את העובדים איתך לאנשים מוכרים ולא סתם פרצופים זרים במטבחון או העובדה שבמחלקת התוכן אני עובדת עם כל המחלקות באופן שוטף וכולנו תלויים בעבודה משותפת כדי להיות הכי יעילים והכי איכותיים שאפשר ואפילו ההפסקות המשותפות שאנחנו דואגים לקחת יחד כדי להתאוורר מהעבודה.

מניסיונך, איזה תוכן מאפיין את קהל ההייטקיסטים?
גם באתר כמו הייטק-זון אנחנו מודעים לעובדה שהעין מחפשת את השורה התחתונה, את המהות של כל מודעה ומספיק לחבר מועדון לקרוא 3 נקודות מרכזיות על מוצר, אירוע או הטבה כדי להחליט אם זה מתאים לו או לא, לכן הצורך בהטבות הטובות ביותר. קהל ההייטקיסטים הוא מגוון ומורכב, שלא כמו פעם, היום הוא מורכב גם מנשים וגם מגברים, גם מצעירים שמתחילים את דרכם וגם מבוגרים יותר שעוסקים בתחום מעל 20 שנים וקשה לאפיין את הקהל על כל רבדיו.
עם זאת, הדגש העיקרי הוא על הטבות מגוונות שיתאימו למגוון חברי המועדון שלנו ושימוש במדיה חברתית כדי לקבל פידבקים ולעבוד לפיהם.

נסיים בציטוט:
"העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו, לא בגלל האנשים שעושים רע, אלא בגלל אלו שלא עושים דבר בעניין."
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר