" />
בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

686x192 nimrodi

ישתדרג שמו לעד

שלומי נמרודי

29.09.2016

פתרונות טכנולוגיים לתקשורת באוהלים, מודל עסקי שלא מתבסס רק על מלכים, גיוס כספי בהרי אדום על ידי מיטב הבוזזים. מה היה קורה אילו ההייטק היה דופק ביקור בתקופת התנ"ך? מלכיה, כפי שאתה בטח יודע, חברתנו 'קול שופר' מתמחה במתן פתרונות תקשורת לארמונות ומבנים גדולים. הטכנולוגיה המתקדמת פועלת על חוטים שאנו מפיקים מאיברים פנימיים של פרות
 0.03 אחוז מעובדי תעשיית ההייטק בישראל דוברים את השפה הארמית
 
"שלום נכבדי", פתח זכריה המנכ"ל בדבריו, "השעה היא בדיוק שמש מעל האוהל של יהושפט, בואו נתחיל את הישיבה בזמן, איפה יצהר?".
 
יצהר נכנס בריצה לחדר, מזיע ולוגם מנאד המים שלו. "מצטער על האיחור, נתקע לי גרגר בשעון החול", הוא אומר.
 
"לא נורא, קורה לכולם", השיב זכריה ופתח בדבריו: "ובכן, ראשית ברצוני להציג בפניכם את מלכיה. מלכיה הוא שומר ומענה העבדים מספר אחת בכנען. הכישרון המופלא של מלכיה, להוציא בכוח מכל אדם את מירב התפוקה, הופך אותו למועמד המושלם לתפקיד ראש מחלקת כוח אדם שלנו. אנו משוכנעים שאם מלכיה יצטרף, נוכל לסיים את פרויקט 'כנען 0' בזמן, ברוך הבא מלכיה!
 
"ולענייננו. מלכיה, כפי שאתה בטח יודע, חברתנו 'קול שופר' מתמחה במתן פתרונות תקשורת לארמונות ומבנים גדולים. הטכנולוגיה המתקדמת פועלת על חוטים שאנו מפיקים מאיברים פנימיים של פרות, כאשר בכל קצה של חוט אנו מחברים שופר וכך מאפשרים לאנשים משני קצוות החוט לשוחח זה עם זה ממרחק, כן כן, אני לא יודע אם כבר יצא לך להתנסות בטכנולוגיה שלנו, בהתחלה זה בהחלט מוזר לשמוע מישהו מדבר אליך בלי שהוא עומד לצדך – זה מרגיש מעט כמו משה רבנו על הר סיני. אבל כשמתרגלים? הו הו! זאת חוויה לא מהממלכה הזאת. 
 
"בסדר. ועכשיו אני רוצה לתת את זכות הדיבור לרעואל, ראש מחלקת שיווק, שייתן סקירה קצרה של המודל העסקי שלנו, בבקשה רעואל".
 
רעואל ניגש לקדמת החדר וכחכך בגרונו: "תודה זכריה, ובכן ידוע לכולם שבין לקוחותינו כבר נמצאים הדד מלך אדום, יפיע מלך לכיש ועוג מלך הבשן, אבל הבנו לאחרונה שאם המוצר שלנו יהיה מיועד למלכים בלבד, כמות הלקוחות תישאר מוגבלת ביותר. על כן החלטנו לשנות את המודל העסקי ולפנות לציבור הרחב. 
 
"במהלך העשור הקודם סיימנו בהצלחה את פרויקט 'כנען 0' שהיה פיילוט בו חיברנו את תושבי הכפר חברון לרשת חוטים שבעזרתה מרבית תושבי הכפר יכולים לדבר עם המאהלים הסמוכים אליהם מימין ומשמאל מבלי לצאת מהאוהל! הפיילוט הוכיח שכעת כל רועה צאן הוא לקוח פוטנציאלי ואם רק נצליח לשפר את איכות החוט מבחינה טכנולוגית, נוכל להכפיל את התשואה השנתית שלנו במאות זוזים. איך נעשה את זה? הרשה לי להעביר את רשות הדיבור לידידי עמיקם, ראש מחלקת הפיתוח".
 
עמיקם: "תודה רבה לך רעואל. ובכן מלכיה ידידי, לאחרונה גילו מהנדסי המחקר והפיתוח שלנו שכאשר עושים שימוש בחלק העבה של המעיים, ניתן להעביר את הקול למרחקים ארוכים יותר. זהו פיתוח טכנולוגי הפותח בפנינו מגוון של שווקים חדשים. גילויה של הטכנולוגיה הזאת – לה קראנו טכנולוגיית ג', על שום השימוש שהיא עושה בחלקי המעי הגס – פרץ את הדרך בפרויקט כנען 0, ואני שמח לספר לך מלכיה ידידי הנכבד שכבר בשנת אפס לספירה אנחנו מתכננים לסלול מעי תת-קרקעי שיחבר בין חברון וירושלים!".
 
מלכיה הניד בראשו לחיוב, חשב מספר רגעים ואמר: "מרשים מאוד. אבל בכל זאת, מדובר בפרויקט שאפתני למדי, מהיכן תשיגו מימון? איך תעמדו ביעדים?".
 
"ובכן, את הבעיה הזו אנו פותרים בשני מישורים", ענה עמיקם. "ראשית, הפחתת עלויות: כיאה לחברה טכנולוגית שצועדת בצעדי ענק לעבר המאה הראשונה לספירה אנחנו תמיד דוחפים לקדמה טכנולוגית. ממש עכשיו מהנדסי המחקר והפיתוח שלנו סיימו לפתח טכנולוגיה להגברת התפוקה בכ- 20% מכל עבד שחופר תעלות. הרעיון בבסיס הטכנולוגיה הזאת הוא שאם אחת לכמה ימים אתה שובר את העצמות לאחד העבדים, שאר העבדים מעלים כבר באותו היום את התפוקה שלהם בצורה משמעותית. אנו קוראים לזה, 'פיתוח מונחה עצמות'. בנוסף להפחתת עלויות, בקרוב נצא לסבב גיוס כספים מאסיבי בהרי אדום, גייסנו את מיטב הבוזזים ואנו מקווים להשיג מימון עצמי מלא לכל הפרויקט. הרשה לי בשלב זה להחזיר את רשות הדיבור למנכ"ל שלנו זכריה. אני מודה לך על ההקשבה ומצפה בקוצר רוח להתחיל לשתף איתך פעולה!".
 
זכריה: "תודה רבה עמיקם. ובכן מלכיה, כפי שאתה שם לב, החברה שלנו היא המקום הנכון ביותר עבור אדם עם יכולות כמו שלך. כמו כן, הרשה לי להזכיר שכל ראש מחלקה שמצטרף לחברתנו, מקבל במעמד החתימה שתי שפחות ואופציה לעבד, ובנוסף, כל עובד מדרגת סריס ומעלה זכאי לחמור חברה. כולל הוצאות תבן חינם ללא הגבלה ושירותי קבירה!".
"מה זה אומר שירותי קבירה?", תהה מלכיה.
 
"דמיין לעצמך שקפצת עם אשתך לביקור חפוז אצל ההורים שלה במערת המכפלה ובאמצע היום השלישי למסע מת לך החמור – מה תעשה? תתחיל לקבור אותו? אם יש לך חמור חברה, אתה רק מדליק מדורה ותוך יומיים מגיע אליך עובד של חברת ההשכרה עם חמור חלופי, אתה ממשיך בדרכך והוא כבר קובר את החמור בשבילך. 

"לסיום תרשה לי לומר שאני יודע שאתה בגישושים גם עם חברת יהוא, אבל תאמין לי שעדיף לך להצטרף אלינו, החבר'ה האלה כבר לא מה שהיו פעם, כל מנכ"ל שמגיע לעבוד שם חוטף אות קין על המצח ועוד עכשיו הם מדברים על מנכ"לית רחמנא ליצלן...".
 
 
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר