בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
יום הולדת 15 להייטקזון
left arrow
הייטקזון PRO²
left arrow
חנות ההטבות Mastercard Day
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
פסח שמח
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
נדל"ן
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

הייטקזון בחדשות

הייטקזון בפייסבוק

686x192_globe

חולמים על רילוקיישן? קבלו את החוקים ההזויים בעולם

הייטקיסטים כותבים

12.04.2016

איפה אסור ללבוש תחתונים ורודים ובאיזו מדינה תקנסו אם לא תורידו את המים באסלה? איזו מדינה אוסרת על הנחתת חוצנים באופן אקראי והיכן אסור ללעוס מסטיק בפומבי? לידיעת ההייטקיסטים שמתכננים רילוקיישן: מצעד החוקים ההזויים בעולם.
מעוניינים להשתחרר מקיבעון אוראלי? סינגפור זה היעד שלכם
אי פעם אמרו לכם שלעיסת המסטיקים שלכם היא קיבעון אוראלי קלאסי? מעוניינים להיגמל? סינגפור היא הכתובת עבורכם. החוק המקומי במדינה אוסר על לעיסת מסטיק, כל שכן על מכירה או על יבוא שלו. ומי שלועו בכל זאת חשקה בגומי לעיסה, יאלץ לפגוש את הרוקח על מנת שייצידו במרשם. ממש כמו למוקסיפן פורטה. וגם אז הלעיסה אינה מותרת מחוץ לגבולות הבית. אגב, גם השימוש בשירותים ציבוריים בלי להוריד את המים היא עבירה בסינגפור, עבירה שדינה קנס של מאה דולר.
רוצים להנחית חוצנים בברזיל? רק בשטח ייעודי
מתכננים להקצות שטח מיוחד מחוץ לבית לצורך נחיתת חוצנים במהלך השהייה בברזיל? אז אסור. כן, המדינה חוקקה חוק שאוסר על השוהים בה להנחית חוצנים כאוות נפשם בכל מקום, אלא אך ורק במקום ייעודי שהוקצה לכך. הכתובת אליה יצטרך ההייטקיסט להגיע בשביל לגשר בין העולמות היא מדינת מאטו גרוסו, וליתר דיוק העיר בארה דה גראס. כל הנחתת חוצן במקום אחר תגרור סנקציות מצד הממשלה.
אורזים תחתונים לקראת רילוקיישן? המידע הזה מהותי עבורכם
מעדיפים להסתובב ללא תחתונים? אז תאילנד היא לא המקום עבורכם. מסתבר כי החוק במדינה אוסר על השוהים בה ללכת קומנדו. ואם אנו כבר נכנסים לתוך סוגיית ההלבשה התחתונה, אז למי מבין הנשים או הגברים שמעדיפים את התחתונים שלהם בוורוד, כדאי לדעת כי בעיר ויקטוריה שבאוסטרליה אסור לנשים ללבוש מכנסונים ורודים ביום ראשון החל משעות הצהריים. לכנסייה בבוקר – דווקא מותר.
נתקעתם בלי דלק בגרמניה? קבלו קנס של מאה דולר
גרמניה היא עוד מדינה הדוגלת בחוקים נוקשים, בעיקר כאשר זה מגיע לאוטובאן, האוטוסטראדה המפורסמת. לנהגים היוצאים לדרך מומלץ לדאוג למיכל דלק מלא מבעוד מועד. הסיבה: למרות שתחנות דלק פזורות במרחקים גדולים לאורך האוטובאן, עצירה בצד הכביש נחשבת לעבירה חמורה. רכב שיתקע ללא דלק יחייב מיידית את בעליו בתשלום קנס כספי על העצירה. נהג שינסה לצאת מהרכב, ולנסות להגיע בהליכה לתחנת הדלק הקרובה, ייקנס פעם נוספת בעבור הסיכון הבטיחותי. גובה הקנס: כמאה דולר. וממש באותה נשימה, מוסקבה היא אחת הערים הנקיות במזרח אירופה, או לפחות מתאמצת להוציא לעצמה מוניטין כזה. לכן נהיגה במכונית מטונפת נחשבת הכפשת שמה של העיר כולה, עוד עבירה שתעלה לכם מאה דולר. התקנה, אגב, מתייחסת רק לניקיונו החיצוני של הרכב. פוטין סבבה עם הבמבה שהילד שפך במושב האחורי.
לידיעת המתגפפים בפומבי
תקנה תמוהה במיוחד, שרבים מפרים שוב ושוב אך היא עדיין קיימת, היא האיסור להתנשק בפומבי בתחנות רכבת מסוימות בצרפת ובאנגליה. זוגות המחליטים להתעלם מהתקנה ולהתנשק בלהט מול עיני העוברים ושבים, יופנו מיידית בידי עובדי המקום למה שמכונה "אזור התגפפות", בו יוכלו להשלים את ענייניהם. אגב, נשיקה ידידותית על הלחי או נשיקה מהירה מרפרפת על השפתיים אינה נחשבת לעבירה. אז אם אתם נוהגים במכוניות מטונפות בלי דלק, אגב לעיסת מסטיק ולבישת תחתונים ורודים, ואתם בדיוק רואים עב"ם גדול וחושבים לשאול את חייזריו מה דעתם על הסטארט אפ החדש שלכם – אולי כדאי שתישארו בהרצליה
 
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר