בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
יום הולדת 15 להייטקזון
left arrow
הייטקזון PRO²
left arrow
חנות ההטבות Mastercard Day
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
פסח שמח
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
נדל"ן
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow
2# הכי נמכר בטיפוח העור והשיער
מארז מוצרי קוסמטיקה סדרת SPLASH מבית CARELINE קרליין
empty heart
2# הכי נמכר
בטיפוח העור והשיער
מארז מוצרי קוסמטיקה סדרת SPLASH מבית CARELINE קרליין
empty heart
מספר מכירה: 08393
light bulb הדברים החשובים
  • ספלאש קרם יום
  • ספלאש קרם לילה
  • ספלאש קרם עיניים
  • ספלאש סרום
green truck משלוחים והחזרות
  • איסוף עצמי - בתיאום מראש ולאחר קבלת אישור הגעה
  • איסוף מעמדת epost הקרובה לביתך עד 7 ימי עבודה (₪18)
  • משלוח עם שליח עד הבית או מקום העבודה עד 7 ימי עסקים (₪33)


עקב עומסים בחברות המשלוחים בתקופת החג, יתכנו עיכובים במועדי האספקה. סליחה ותודה על ההבנה.

 

green docs אחריות ופרטי ספק
אחריות לטיב המוצר בעת קבלתו ע"י אינפיניטי קרגו בע"מ  
איסוף עצמי, העצמאות 54 יהוד
טלפון שירות לקוחות 03-505-7222

קרא עוד
על המוצר
מארז מוצרי קוסמטיקה סדרת SPLASH מבית CARELINE

המארז כולל
ספלאש קרם יום
ספלאש קרם לילה
ספלאש קרם עיניים
ספלאש סרום

Splash קרם לחות ליום
Water Retain System

Daily moisturizer SPF 20
תחליב יום הבונה מאגר לחות מידי בעור * שומר על תחושת הלחות והרעננות לאורך זמן  * מועשר בקפסולות ויטמינים המתמוססות במגע עם העור * מעניק הגנה מפני נזקי סביבה וקרינתUVA + UVB
היפואלרגני *  ללא פרבנים  *  Oil free * לכל סוגי העור

תחליב יום במרקם קליל, נספג במהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת. מכיל קומפלקס מרכיבי לחות היוצרים מערכת לאגירת ושמירה על הלחות ומונעים את התנדפות הלחות הטבעית. קפסולות ויטמינים E ו-A מתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות את מרקם העור ומסייעות במניעת סימני הזדקנות מוקדמים.

סדרת "ספלאש" מעניקה תחושה מיידית ושל לחות מכילה מרכיבים יעילים לשמירה על בריאות העור. מרכיבי לחות יוצרים מערכת מזינה ומגינה השומרת על עור רווי לחות ורענן לאורך כל שעות היום. המרקם הנעים מעניק תחושה קטיפתית ונינוחה, ללא שומניות או דביקות. ללא גלוטן. 

אופן השימוש: הניחי את הקרם כל בוקר על עור נקי. לקבלת תוצאות טובות יותר השתמשי יחד עם סרום וקרם עיניים מסדרת "ספלאש"

כל מוצרי הסדרה:
היפואלרגניים
נבדקו דרמטולוגית
אינם מכילים פארבנים
נטולי שומן
לא נוסו על בעלי חיים

Ingredients: Water, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Coco-Caprlyate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Silica, Alcohol Denat., Steareth-21, Butylene Glycol, Stearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Polysorbate 20, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
Splash קרם לילה
Water Retain System

Night Cream
קרם-ג'ל לשעות הלילה במרקם עשיר וקטיפתי הבונה מאגר לחות מידי בעור *  מועשר בקפסולות ויטמינים המתמוססות במריחה * מכיל מרכיבים המסייעים לתהליך ההתחדשות הטבעי בשעות הלילה
היפואלרגני *  ללא פרבנים * Oil Free * לכל סוגי העור

קרם לילה עשיר, נספג במהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרגיעה. מכיל קומפלקס מרכיבי לחות פעילים היוצרים מאגר לחות מידי ומונעים את בריחת הלחות הטבעית. מועשר במרכיב המעודד יצירת סיבי קולגן ואלסטין להגברת המיצוק והגמישות, וקפסולות של ויטמינים E ו-A, המתמוססות ונספגות במריחה על העור, מונעות חמצון, מחליקות את מרקם העור ומסייעות במניעת סימני הזדקנות מוקדמים.

סדרת "ספלאש" מעניקה תחושת לחות מידית ומכילה מרכיבים יעילים לשמירה על בריאות העור.  מגוון מרכיבי לחות יוצרים מעטפת מזינה ומגינה השומרת על עור רווי לחות ורענן לאורך כל שעות היום. המרקם הנעים מעניק תחושה קטיפתית ונינוחה, ללא שומניות או דביקות. ללא גלוטן.

אופן השימוש: מרחי את הקרם כל ערב על עור נקי, עסי בתנועות עדינות על הפנים והצוואר עד לספיגה מלאה. לקבלת תוצאות טובות יותר מרחי מעל לקרם עיניים ולסרום מסדרת "ספלאש".


Ingredients: Water, Glycerin, Coco-Caprylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol Denat., Dimethicone, Dimethiconol, Silica, Butylene Glycol, Carbomer, Polysorbate 20, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Niacinamide, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Lactose, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Ultramarin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A),Disodium EDTA, Allantoin, Polysorbate 20, Bisabolol, Hyaluronic Acid, Sodium Hydroxide, CI 42090, Hydroxycitronellal, Limonene.

Splash קרם לחות לעיניים
Water Retain System

Eye Cream
קרם עיניים מרענן הבונה מאגר לחות מידי * שומר על תחושת לחות ורעננות ומבהיר כהויות * מועשר בשיאה, חוחובה ותמצית פרחי בבונג לריכוך והעלמת קמטוטי יובש  
היפואלרגני * נבדק אופתלמולוגית *  ללא פרבנים * Oil Free

קרם מרגיע לטיפוח אזור העיניים העדין להבהרת כהויות, ריכוך והעלמת קמטוטים.
נספג במהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת. מכיל קומפלקס מרכיבי לחות, שיאה וחוחובה היוצרים מאגר לחות מיידי ומונעים את התנדפות הלחות הטבעית. מועשר בקפסולות ויטמינם E ו-A המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות קמטוטי יובש ומסייעות במניעת קמטי הבעה עמוקים. מכיל מרכיבים המרגיעים רגישות בעור, מבהירים צללים כהים וחלקיקים מיקרוסקופיים המסווים אופטית את הקמטוטים. 

סדרת "ספלאש" פותחה במיוחד בהתאמה לאקלים הישראלי החושף את העור למצבי יובש, קילוף וגרד. הנוסחה מכילה קפסולות ויטמינים A ו-E המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה ומסייעות לבנייה מיידית של מאגר הלחות בעור. מרכיבים נוספים בסדרה מחליקים את מרקם העור, מרגיעים גירויים ומונעים סימני הזדקנות מוקדמים

אופן השימוש: הניחי את  קרם העיניים, בוקר וערב, סביב כל אזור העיניים. טפחי בתנועות קלות עם קצות האצבעות עד לספיגה מלאה. לשגרת טיפוח מלאה מרחי מעל סרום, קרם יום / לילה מסדרת "ספלאש"
Ingredients: Water, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Steareth-20, Chrysin, N-Hydroxysuccinimide, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sorbetan Oleate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Squalane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Carbomer, Polysorbate 20, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Allantoin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Lactose, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Ultramarin, Retinyl Palmitate (Vitamin A), Xanthan Gum,
Bisabolol, Parfum, Sodium Hydroxide, CI 42090, CI 17200.
Splash סרום לחות
Hydro Max Booster
סרום לחות
לבנייה מיידית של מאגר הלחות בעור ושמירה על הלחות הטבעית לאורך זמן * לכל סוגי העור

סרום במרקם קרם-ג'ל, נספג במהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת. מכיל קומפלקס של מרכיבי לחות פעילים היוצרים מאגר לחות מידי ומונעים את בריחת הלחות הטבעית. קפסולות של ויטמינים E ו- A מתמוססות ונספגות בזמן המריחה, מונעות חמצון ומחליקות את מרקם העור. אלוורה ומרכיבי הרגעה מסייעים במניעת גירויים וסימני הזדקנות מוקדמים.  

סדרת "ספלאש" מעניקה תחושת לחות מיידית ומכילה מרכיבים יעילים לשמירה על בריאות העור. מגוון מרכיבי לחות יוצרים מעטפת מזינה ומגינה השומרת על עור רווי בלחות ורענן לאורך כל שעות היום. המרקם הנעים מעניק תחושה קטיפתית ונינוחה, ללא שומניות או דביקות.

אופן השימוש
מרחי את  הסרום כל בוקר וערב על עור נקי, עסי בתנועות עדינות על כל הפנים והצוואר עד לספיגה מלאה. לשגרת טיפוח מלאה מרחי מעל לסרום את קרם עיניים וקרם יום, או קרם לילה, מסדרת "ספלאש".

מרכיבים עיקריים בסדרה
חומצה היאלורונית: מרכיב לחות היוצר הגנת לחות חיצונית; מונעת התנדפות טבעית של לחות מהעור ומשפרת את רמת הלחות הפנימית, החיונית לשמירה על בריאות העור.

Aquaxyl  קומפלקס לחות: שילוב של מרכיבי לחות יעילים המעניקים לחות באופן מידי ולאורך זמן.  בין המרכיבים: Glycerin  ו- ,Butylene Glycol המגבירים את ספיגת לחות בעור, יוצרים מעטה מרענן של לחות על שכבת העור העליונה.   

ויטמינים: קפסולות מסיסות של ויטמין E ו-A הנפתחות ונספגות בעור בזמן המריחה. פועלות כנוגדות חמצון ומעודדות תהליכי התחדשות בעור.

Matrixyl 3000– קומפלקס פפטידים חיוניים המסייעים ביצירת סיבי קולגן ואלסטין חדשים, לבנייה ושמירה על מוצקות וגמישות העור.

מרכיבי הרגעה  – קומפלקס SymClamin עם נגזרת שיבולת שועל  המרגיע אדמומיות, גירויים ורגישות בעור. משולב בג'ל אלוורה היוצר מעטה לחות מקרר ומרגיע את העור

30 מ"ל

Ingredients: Water, Glycerin, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Butylene Glycol, Carbomer, Polysorbate 20, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone/Vinyldimethicone Crosspolymer, C12-14 Pareth-12, Dimethiconol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate,  Niacinamide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Fragrance, Lactose, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Ultramarin,  Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Bisabolol, Sodium Hydroxide, Hyaluronic Acid, Hydroxycitronellal, Limonene, CI 42090.


קרא עוד
אולי תאהבו גם...
החופשות הנמכרות ביותר

מוצר טסטים