בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
פסח שמח
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
OutletZone
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

מאורגן לאיסלנד: 8 ימים בקיץ

הגדלה מאורגן לאיסלנד: 8 ימים בקיץ
  • 3
  • 5
  • 6
  • 1
  • 2
  • 4

מאורגן לאיסלנד: 8 ימים בקיץ

הזוהר הצפוני - שייט לוויתנים - הלגונה הכחולה

הזדמנות מצוינת לטיול מאורגן מושלם לאיסלנד – ארץ של קרח ואש - למסע של 8 ימים עשירים במסורת ופולקלור עם אוכלוסייה ויקינגית נדירה, עופות צבעוניים במצוקי החוף ופיורדים כחולים באי הגועש בעולם עם שייט לויתנים, גייזרים, הלגונה הכחולה ועוד, חופשה נעימה:)
החבילה כוללת:

• טיסות ישירות לרייקיאוויק - איסלנד
• כבודה מלאה: מזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד עד 7 ק"ג לכל נוסע
• אירוח בבית מלון בדרגת תיירות טובה- ניתן לשדרג לדרגת תיירות ראשונה
• ע"ב לינה וארוחות בוקר
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג
• מדריך ישראלי דובר עברית
• סיורים מודרכים וביקורים כמפורט בתוכנית הטיול
• בחודשים: יולי ואוגוסט
• לצפייה בתאריכים לחצו 'להזמנה מהירה' או 'לקנייה'
• מיסי נמל, היטלים ודמי רישום
• מספר המקומות מוגבל!

מה אתם חושבים?

  • ממש לא

  • מוגזם

  • לא משהו

  • נחמד+

  • שווה

  • מושלם!

עיקרי מסלול הטיול:
• רייקיאוויק - "משולש הזהב"
• פארק תינגוואליר - גייזרים
• גולפוס - סקוגאפוס - סליאלנסדפוס
• מפלי מים - קרחון סולהיימיוקול - החולות השחורים
• פיורד בורגאר - הר הגעש גרברוק - שייט לוויתנים
• שמורת ההרים הצבעוניים של לנדמנלאוגר
• כפר הגנים והפארק הגיאותרמי בהברגרדי
• רחצה ב"לגונה הכחולה"



פרטי הטיסות - זהים בכל המועדים:
טיסות ישירות בחברת התעופה Neos
כבודה מלאה: תיק יד עד 7 ק"ג ומזוודה עד 23 ק"ג לכל נוסע
הלוך: המראה בשעה 09:00, נחיתה בשעה 13:10
חזור: המראה בשעה 14:10, נחיתה בשעה 23:35
שעות טיסות אטרקטיביות ל-7 לילות ו-8 ימים מלאים!


יש לבחור את התאריך הרצוי בעת תהליך הרכישה:


בתאריכים:
31/7-7/8
7-14/8
14-21/8
21-28/8

• טיול מאורגן ל-2 או 3 נוסעים בחדר רק ב-€2,545 לאדם


שדרוגים:
ניתן לשדרג למלון בדרגת תיירות ראשונה רק ב-€100 לאדם


מידע נוסף:
המחיר הינו לאדם בחדר זוגי ומותנה ברכישת 2 שוברים זהים
• ניתן גם לבצע רכישה טלפונית 074-7223636 ללא דמי טיפול




הוראות מימוש:
• להשלמת ההזמנה יש ליצור קשר עם קאמינוס תיירות ותעופה בע"מ תוך 12 שעות מקבלת השובר למייל האישי, בטלפון: 03-7156681
• לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו בהקדם האפשרי אצל בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה.
• כרטיסי הטיסה ישלחו באמצעות דואר אלקטרוני ע"י קאמינוס.
• תאריכי הטיסה קבועים ולא ניתנים לשינוי, יתכנו שינויים בשעות הטיסה.
• ביטול ההזמנה בהתאם לתנאי הביטול של חברת קאמינוס וע"פ חוק הגנת הצרכן.
• שינויי שמות לאחר ביצוע ההזמנה בהתאם למדיניות קאמינוס.  
• יש לוודא שהדרכון בתוקף לפחות 6 חודשים מתאריך החזרה.  




איסלנד - ארץ של קרח ואש
בשולי הטבעת הארקטית שוכנת איסלנד. מן הסודות השמורים של מטיילים רבים החומדים את קצוות הגלובוס. צופנת בחובה רכסי  הרים מחודדים, נקיקים שלא נראה עומקם וחולות צבעוניים ובוץ רותח בסימפוניה של אדום, ירוק, אפור, לבן ושחור. מרחבים  ירוקים בהם דוהרים סוסים ארוכי שיער, מרחבים עליהם כותב האלדור לאכסנס "כי שם חיים החיים"... נופים שחורים בים לבן, מים  רותחים מתחת ליריעת קרח עצומה, עופות צבעוניים במצוקי החוף ופיורדים כחולים באי הגועש בעולם. איסלנד היא מעבדת טבע  חיה, בה הגיאולוגיה נושמת ומעצבת את דמותה של הצעירה במדינות אירופה. האי שנח על קו התפר בין שתי יבשות, עולם הנקרע  באש מליבו של כדור הארץ, שנה בשנה. מתרומם מתוך הגלים ובו "מאובן חי", אוכלוסייה ויקינגית, שריד לגלי ההתיישבות של צפון  אירופה. מן המדינות המתקדמות, בעלת ספרות, מסורת ופולקלור עשירים בעולם המנהלת את זמנה לפי שעון השמש. ארץ המחברת  בין אדם לאדמתו, בין הטבע לכל העובר בה.

יום 1: תל אביב – קפלאוויק (Keflavík), רייקיאוויק (Reykjavík)
נצא בטיסה ישירה אל שדה התעופה קפלאוויק. לאחר הנחיתה נצא בנסיעה מזרחה, ניפרד לרגע מן העולם המיושב ונראה לראשונה את עולמה הגועש של איסלנד, שדות לבה אין סופיים המקיפים את הכבישים ושדה התעופה, עדות אילמת לתופעות שעיצבו את האי וילוו את טיולנו בימים הקרובים. נחצה את האזור בכביש שנחצב בבזלת בדרכנו לרייקיאוויק בירת איסלנד, ביתם של מחצית מתושבי האי. עיר צבעונית, מעוצבת ותוססת להפליא בירידים, עיצוב סקנדינבי וטבע הניבט מכל עבר. נצא לסיור היכרות עם העיר, נראה את הפיורד העוטר אותה, את בית האופרה השובר את קרני השמש ואת בית העירייה שחלקו משמש כמוזיאון פתוח וחלונותיו נושקים לאגם טיורן. נרד עד לקצה הפיורד,  משכנו של המגדלור הראשון בעיר, שם נשמע את סיפורם של תושביה הראשונים – הויקינגים, שצאצאיהם חיים ברחובותיה של העיר עד היום. נראה לראשונה את עוצמת השפל והגאות באי הצפוני ונמשיך לבית המלון בו נלון.

יום 2: מפל סקוגאפוס (Skogafoss), קרחון סולהיימיוקול (Sólheimajökull), חוף החולות השחורים (Reynisfjara), מפל סליאלנסדפוס (Seljalandsfoss)
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל חופיה הדרומיים של איסלנד, נעפיל אל רכסיה ונתמכר לנוף חדש ובו העולם הגעשי השחור של איסלנד. נראה מרחוק את איי ווסטמן ונשמע על צמיחתם לפרקים של איים חדשים בדרך של חורבן ובנייה. נעצור לביקור באחד מסמליה המצולמים ביותר של איסלנד – מפל סקוגאפוס, נשמע על האוצר הטמון בו ונוכל להעפיל אל ראשו הרועם. נמשיך לכיוון קרחון סולהיימיוקול, בו נצא להליכה קלה עד הלגונה הקרחונית בבסיסו ונרגיש לרגע כמגלי ארצות הפורצים דרך אל הלא נודע. נמשיך בנסיעתנו מזרחה לחופיו השחורים של האי. נראה את שדות הלבה המחליפים את צבעם מעונה לעונה, ויש המאמינים כי חיים בהם יצורי אגדות שאת סיפורם נוכל לשמוע. נעצור לחופי האי, נעמוד בקושי נגד הרוח הנושבת, נשחק בחול העשוי חלוקי אבן שחורים זעירים ונראה קצת מעולמם של האיסלנדים החיים בשולי האי. בדרכנו חזרה נעצור לעת שקיעה במפל המים הנחשב ליפה באי – מפל סליאלנסדפוס. לאחר שנירטב כדבעי נצא מערבה בדרכנו חזרה לבית המלון.



יום 3: פיורד בורגאר (Borgarfjörður), חצי האי סניפיילסנס (Snæfellsness)
השכם בבוקר נצא ליום של נופים מופלאים ועוצרי נשימה בסימן סיפורי המיתולוגיה והמורשת הנורדית של האי. ניסע צפונה, נחצה את הפיורד המקיף את העיר, כשהרים מלכותיים ומעברי הרים צרים מובילים אותנו דרך סקאגפיורדור (Skagfjörður), אזור הידוע במגדלי הסוסים הרבים שבו. נחצה את הרמה הגבוהה, דרך הפיורד בורגאר המפותל והיפהפה. נגיע אל העיר היפה של בורגנס ולאחר סיור קצר נמשיך כאשר יעדינו – חצי האי סנפלסנס. חצי האי סנייפיילסנס מאופיין ברכסי הרים געשיים גבוהים ומרשימים שבראשם מתנוססת פסגתו החרוטית של הר הגעש הקרחוני סנייפלסיוקול (Snæfellsjökull) הניזכר בספרו של ז'ול וורן כשער הכניסה אל בטן האדמה. נצא למסלול הליכה נפלא מכפר הדייגים ארנארסטאפי (Arnarstapi), לאורך החופים המצוקיים שלמרגלות הר הגעש האדיר ונתרשם ממגוון קינוני עופות הים ומתצורות מצולעי הבזלת ונקרות הסלע במצוק הים. נמשיך להקיף את חצי האי ככל שיאפשר לנו הזמן ונתחיל להדרים חזרה אל רייקיאויק.



יום 4: העיר העתיקה, שייט לוויתנים, מרדף אחר הזוהר הצפוני
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי בעיר העתיקה של רקייאויק ונראה את תנופת הבנייה המשנה את אופיה הנמוך של העיר. נרד לנמל הדייגים הישן של העיר, נלמד על ההיסטוריה שהעלתה את קרנו של האי, מימי הוויקינגים עד למלחמת העולם השנייה, מאורעות שהעניקו לו את הדחיפה להפוך למדינה שאנו מכירים כעת. נראה גם את הבית בו נחתם ההסכם שסיים את המלחמה הקרה על שפת הפיורד ונעלה על ספינה שתיקח אותנו לשייט לווויתנים בפיורד הענק שסביב העיר (Kollafjörður). עם קצת מזל נוכל לתצפת על לוויתנים וגם דולפינים, כשבמהלך השייט נלמד אודות הסוגים השונים החיים באזור ופוקדים אותו תודות לריבוי המזון והמים החמים שזרם הגולף מייצר במרחב (הסבירות לפגוש בעלי חיים ימיים במהלך השייט גבוהה – אך היא מותנת ברצונם של בעלי החיים ובתנאי הים). נותיר זמן לשוטטות חופשית בין רחובותיה היפים וסמטאותיה הצבעוניות של רייקיאוויק ונשוב לבית המלון. בשעות הערב המאוחרות, נתעטף במיטב בגדינו ונצא ברכב בנסיון לתור אחרי הזוהר הצפוני. תופעת טבע פיזיקלית שהסברה הטכני מתגמד מול ההוד וההדר שבחוויה עצמה.
* סיור הלילה של הזוהר הצפוני, יתקיים רק בתאריכי הטיול שבחודש ספטמבר.




יום 5: שמורת ההרים הצבעוניים של לנדמנלאוגר (Landmannalaugar)
השכם בבוקר נצא בנסיעה מזרחה אל הגן הלאומי וההרים הצבעוניים של שמורת לנדמנלאוגר. נחדור אל מרכז האי לכיוון השמורה שפירוש שמה באיסלנדית הוא "בריכות העם". אזור מרתק ועשיר בניגודים: רכסי הרים מחורצים בפסים שחורים של אפר וולקני, פסגות ססגוניות בצבעים אדום, ירוק, כתום וצהוב, שדות לבה רחבי ידיים וסילוני קיטור הפורצים מסדקים בקרקע -  הסיבה שבגינה קיבלה השמורה את הכינוי "ארץ הצבעים". נצא הליכה רגלית ונצפה בנופים הגעשיים שעולים מהם אדי קיטור קדמוני. המסלול יקח אותנו דרך מגוון רחב של קניונים, עמקים ורכסי לבה שחורה, כאשר מישורי הלבה מוקפים בהרים צבעוניים. לקראת ערב נשוב חזרה לבית המלון.


יום 6: כפר הגנים הברגרדי (Hveragerdi), תחנת הכוח סווארטסנגי (Svartsengi), חצי האי רייקאנס (Reykjanes)
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע מזרחה לעבר העיירה/כפר הגנים האברגרדי. נראה  כיצד הופכים את האנרגיה האצורה במעמקי האדמה לחקלאות ולחימום ונצא למסלול קל בשטחים פולטי הקיטור סביבה. נמשיך לעבר תחנת הכוח הגאותרמית סווארטסנגי, שנבנתה בשנת 1976 והייתה לתחנת הכוח הגיאו-תרמית הראשונה בעולם לייצור חשמל וייצור מים חמים לחימום אזורי. נצא למסלול מעגלי החוצה את שטחי התחנה, נראה את נופי הירח שנוצרו סביבה ונמשיך אל תוככי חצי האי רייקאנס. נעבור בין אתרי צילום מפורסמים המשמשים רקע לסרטים רבים ונלמד את רזי המקצוע כחובבנים, מסצנות נוף של "משחקי הכס", דרך סרטי גיבורי העל של מארוול וכלה בסדרות עטורות פרסים כ"מראה שחורה". נבקר "במפגש היבשות" בו עובר הבקע הגיאולוגי האדיר שמפריד בין הלוח האירופי ללוח האמריקאי ובסוף יום מגוון ומעניין, נשוב לבית המלון.




יום 7: "משולש הזהב"  – פארק תינגוואליר (Pingvellir), גייזר (Geysir), מפל המים גולפוס (Gullfoss)
את יומנו הבא נבלה בליבה הפועם של איסלנד, אזור "מעגל הזהב". נבקר בפארק הלאומי ת'ינגוואליר (Pingvellir), אתר מורשת עולמית בו נוסד ה"אלתינג", הפרלמנט הראשון בעולם, והמקום בו נבקע האי, לצדו האירופאי וצדו האמריקאי. נמשיך בדרכנו דרך חוות סוסים המעטרות את הנוף, בהן מטפחים את הזן הייחודי של הסוס האיסלנדי, הפוטוגני והבנוי היטב, להישרדות בתנאי החורף הקיצוני. נמשיך לביקור באתר גיאותרמי, בו נחזה בגייזר, שמימיו הרותחים המתפרצים כל כמה דקות, הקנו את השם העולמי לתופעה זו. נעצור לביקור במפלי גולפוס, המכונים "מפלי הזהב", שם צונח נהר האביטה (Hvita) הגועש מגובה של 32 מטרים, לקניון מרשים. נצא להליכה לאורך גדות המפל, לתצפית וצילומי נוף אין ספור. לאחר הסיור נשוב למלוננו.

יום 8: רחצה ב"לגונה הכחולה" (Blue Lagoon), טיסה מקפלאוויק –  תל אביב
פרידה חוויתית מאיסלנד עם ביקור (ורחצה!) באתר הספא הגיאותרמי "הלגונה הכחולה", הנחשב לאחד מעשרת אתרי הספא הגדולים והמפורסמים בעולם. בתום הביקור, העברה לשדה התעופה ממנו נשוב בטיסה ישירה חזרה לתל אביב.

תכנית הטיול – טבעו של מסלול להשתנות לפי תנאי המסלול, מזג האוויר ומצב האתרים, בייחוד באזורים הארקטיים, ולכן התוכנית הינה תכנית עקרונית. שינויים בסדר הביקורים הימים יכולים להתרחש עקב מגבלות שינויים במהלך הטיול וכן ימים ושעות הפתיחה של האתרים לאורך מסלול הטיול. לעיתים אף ייתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ. חברת קאמינוס תעשה ככל שביכולתה להבטיח את הצלחת הטיול וביקור בכל האתרים  המפורטים בתוכנית (טל"ח)


המחיר כולל:
• טיסות בינלאומיות – ישירות.
• כולל מיסי נמל ותוספת דלק מסי הנמל, היטלי הדלק והביטחון מעודכנים נכון למועד הפרסום
• אירוח בבית מלון בדרגת תיירות טובה- ניתן לשדרג לדרגת תיירות ראשונה
• ע"ב לינה וארוחות בוקר
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג
• מדריך ישראלי דובר עברית
• סיורים מודרכים וביקורים כמפורט בתוכנית הטיול
• בחודשים: יולי ואוגוסט
• לצפייה בתאריכים לחצו 'להזמנה מהירה' או 'לקנייה'
• מיסי נמל, היטלים ודמי רישום

המחיר אינו כולל:
• ביטוח רפואי – כבודה והוצאות אישיות
• תוספת לאדם בחדר ליחיד
• הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרות וכו'
• דמי סבלות או הוצאות אישיות
• כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"
• תשר למדריך הישראלי

חופשה נעימה :)

אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר

מוצר טסטים

?