בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
חנות ההטבות Mastercard Day
left arrow
מבצעי ShoppingIL
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
צירוף בני זוג
left arrow
Blue Friday Presale
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
הייטקזון ללא מע"מ באילת
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נדל"ן
left arrow
OutletZone
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
רכב
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
HTZ for Startups
left arrow
הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו רואים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -"נגיש בקליק"

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה פועלת על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA .התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן  גוגל כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?


  • מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
  • התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ-%200
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות
הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלויות.


הסדרי נגישות בחברה

1. הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים
a. חניות נכים – חניון המגדל הנו חניון מקורה אשר כולל בכל קומה חניות המסומנות כ"חניית נכים"
b. דרכי גישה – דרכי הגישה הינן: דרך החניון המקורה, דרך הכניסה הראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך הקניון בכל כניסותיו במעלית לקומה 13
c. כניסות - דרך חניון מקורה, דרך כניסה ראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך הקניון בכל כניסותיו
d. אזורי המתנה – ברחבת הקבלה של המשרדים
e. דלפק כניסה / שירות / מודיעין –  קיימת עמדת קבלה בכניסה הראשית למשרדים
f. שירותי נכים – שירותי נכים קומתיים הנמצאים משמאל למעליות מול שירותי נשים.
g. מעליות – 4 מעליות מכל הקומות מלבד קומות החניון התחתון. מהחניון התחתון עליה למשרדים דרך קומה 1 – קומת הקניון.
h. עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה –  קיים כתב ברייל במעליות.
i. עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – קיימת  כריזה קולית במעליות.

2. נגישות המוקד הטלפוני - זמין בימים א'-ה- בין השעות 8:30 עד  17:00. בערבי חג עד 13:30. ימי שישי- שבת וחג- סגור
3. דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: עמוד צור קשר, פקס 074-7223655, צ'אט באתר המועדון
4. נהלי שירות נגישים – במידת הצורך קיים סיוע במילוי טפסים, חוויית שירות, פטור מהמתנה בתור וכיוצ"ב


פרטי רכז נגישות החברה:
nagich@htzone.zendesk.com

יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.