בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

קיץ בהרי הטטרה לשבוע

הגדלה קיץ בהרי הטטרה לשבוע
  • 901 דמנוהנ
  • 901-דמנובה
  • 123188
  • tat11
  • tat55
  • tat66

קיץ בהרי הטטרה לשבוע

כפר נופש Demanovo Resort - רכב צמוד

הזדמנות מושלמת לחופשה משפחתית מושלמת וייחודית בהרי הטטרה הקסומים שבסלובקיה לשבוע בכפר נופש מרכזי ומומלץ בעל ציון של 8.9 בבוקינג לשבוע מושלם בתאריכים המבוקשים ביותר בשנה! חופשה נעימה:)
החבילה כוללת:

• טיסות ישירות לוינה שבאוסטריה
• כבודה מלאה: תיק יד עד 7 ק"ג לכל נוסע ומזוודה עד 23 ק"ג לכל נוסע
• רכב צמוד וממוזג לכל ימי החופשה
• 7 לילות בכפר נופש מומלץ Demanovo Resort ע"ב לינה בלבד
• בחודש יולי
• בימים: ב' עד ב'
• לצפייה בתאריכים לחצו 'להזמנה מהירה' או 'לקנייה'
• מיסי נמל, היטלים ודמי רישום
מספר המקומות מוגבל!




מה אתם חושבים?

  • ממש לא

  • מוגזם

  • לא משהו

  • נחמד+

  • שווה

  • מושלם!

פרטי הטיסות - זהים בכל המועדים:
טיסות ישירות בחברת התעופה Austrian Airlines

כבודה מלאה: תיק יד עד 7 ק"ג לכל נוסע ומזוודה עד 23 ק"ג לכל נוסע
הלוך: המראה בשעה 15:20, נחיתה בשעה 18:05
חזור: המראה בשעה 20:20, נחיתה בשעה 00:45


יש לבחור את התאריך הרצוי בעת תהליך הרכישה:  

חופשה משפחתית מושלמת לשבוע בהרי הטטרה ווינה הכוללת: טיסות + אירוח של 7 לילות בכפר נופש מרכזי ומומלץ Demanova Resort בהרי הטטרה ע"ב לינה בלבד + רכב צמוד!


בתאריכים:
8-15/7
15-22/7
22-29/7

• 2 נוסעים בחדר ורכב צמוד רק ב-€1,069 לאדם
• 3 נוסעים בחדר ורכב צמוד רק ב-€909 לאדם
• 4 נוסעים בחדר ורכב צמוד רק ב-€939 לאדם
• 5 נוסעים בחדר ורכב צמוד רק ב-€939 לאדם




סוג הרכבים בחופשה:
• 2 או 3 נוסעים ברכב Pineta SMART או דומה לו בדרגתו
• 4 או 5 נוסעים ברכב מסוג סטיישיין או דומה לו בדרגתו



מידע נוסף:
• מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר.

• ניתן גם לבצע רכישה טלפונית 074-7223636 ללא דמי טיפול
• באחריות הנוסע/ת להתעדכן מעת לעת בהנחיות משרד הבריאות בכניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה, כולל רשימת משרד הבריאות לגבי סיווג המדינות והסטטוס העדכני שלהן.
• על כל נוסע למלא טופס פרטים אישיים והצהרת בריאות באתר משרד הבריאות, בסמוך לטיסה ולא יותר מ-24 שעות לפני ההמראה. יש לבצע זאת גם לפני היציאה מהארץ וגם לפני החזרה. לאתר משרד הבריאות לחצו כאן


הוראות מימוש:
• אישור הזמנה ועדכון יישלח אליך במייל ע"י "אופיר טורס", עד 24 שעות ממועד רכישת השובר בימי חול
. לבירורים ניתן לשלוח לכתובת מייל: intrsv@ophirtours.co.il
• כרטיסי הטיסה ישלחו ע"י אופיר טורס באמצעות דואר אלקטרוני
• ביטול ההזמנה בהתאם לתנאי הביטול של חברת אופיר טורס וע"פ חוק הגנת הצרכן.
• שינוי שמות לאחר ביצוע ההזמנה בהתאם למדיניות אופיר טורס.
• שער המרה הינו ע"פ דין
• בית העסק הינו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו
• מספר המקומות מוגבל!



מלון Demänová Rezort
אתר הנופש ענק וייחודי ברמת 4 כוכבים המומלץ ביותר באתר בוקינג עם ציון גבוה של 8.9 ודירוג 'נהדר'.
אתר הנופש החדש ממוקם למרגלות הרי הטטרה הנמוכים בליפטובסקי מיקולש, במרחק 8 ק"מ מפארק המים הפופולרי טטרלנדיה ו-9 ק"מ מליפטובסקה מארה.






מסביב למתחם הנופש ישנם נופים מרהיבים ביותר ובתוך המתחם אפשר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה. פארק שעשועים לילדים עם טרמפולינות, מגרשי כדורגל וכדורסל ומתקנים נוספים כמו קיר טיפוס, פארק אופניים, מבוך תלת מימד ועוד. מסביב למלון ניתן ליהנות מפעילויות סקי הפופולריות מאוד בעונת הסקי.



מתחם ספא ובריאות עם מתקנים ייחודיים וחדשניים כמו מקלחת קרח, סאונת אדים, ג'קוזי, אינפרה סאונה, סאונה יבשה, טפידאריום (חדר פושר) ועוד.





עוד במלון: מסעדת Pinus, מאפייה, בר חטיפים, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים, חניה פרטית ללא תשלום ועוד.





הרי הטטרה
אחד היעדים המסקרנים באירופה הצוברים תאוצה בשנים האחרונות הוא ללא ספק הרי הטטרה בסלובקיה.
סלובקיה היא אומנם מדינה קטנה וצעירה ואינה פופולרית כמו שכנותיה, אך בדיוק משום כך יש בה אווירה אחרת ומאוד מיוחדת והרבה תיירים מגלים את הקסם של המקום המיוחד ואת מגוון הנופים והפעילויות בו.
באזור הטטרה יש אינספור נופים מרהיבים של יערות ירוקים עצומים, מגוון מקורות מים כגון אגמים מרהיבים, מפלים ונהרות, מערות ייחודיות ועוד.
טיולי הטבע בסלובקיה כוללים בתוכם הרבה שטח, המון ירוק ומלא מקומות קסומים ובזכותם תוכלו לגלות באמת את גן העדן של סלובקיה.
בין ההרים, יערות עבותים שבהם אפשר לראות צבאים, דובים ועופות דורסים וזה רק חלק מהיופי הנסתר כי האגמים, המפלים, והטירות המפעימות, תרגישו כמו בטיול בתוך עולם מלא צבעים חיים.
בהרי הטטרה יש שלושה פארקי מים, מתחם חץ וקשת, רפטינג, קיאקים, מזחלות מהירות, טיולי אופניים וסוסים ולא פחות מ-12 מערות נטיפים הפתוחות למבקרים באזורים השונים.



הרי הטטרה מחולקים לשלושה אזורים כאשר המשמעותי ביניהם הוא האזור הקרוי הרי הטטרה הגבוהים והשניים הנוספים הם הרי הטטרה המערביים והרי הטטרה הבליאנסקיים.
הרי הטטרה הגבוהים הם בעצם חלק מהרי הקרפטים, רכס ההרים השני באורכו באירופה. הם ממוקמים בין פולין (דרום המדינה) לסלובקיה (צפון) ומהווים מעין גבול לא רשמי בין שתי המדינות.
הפסגה הגבוהה ביותר ברכס, Gerlachovsky stit, נמצאת בסלובקיה ומתנשאת לגובה של 2,655 מטר מעל פני הים, אחת מתוך 17 פסגות ברכס ההרים העצום מעל ל-2,500 מטר.
הרי הטטרה הגבוהים הם היהלום שבכתר בכל הקשור לתיירות בסלובקיה וכאמור בשנים האחרונות יותר יותר אנשים מרחבי העולם מגלים את הקסם של המקום ונחשפים גם לשלל האטרקציות והמראות המיוחדים באזור.



האזור של הרי הטטרה הגבוהים המוגדר כפארק לאומי נמצא ברשימת האתרים המוגנים של אונסק"ו, בעיקר בזכות העובדה שניתן לראות בו מבחר בעלי החיים וצמחים נדירים.
האזור ההררי של סלובקיה ידוע כמקום מעולה לטיול ג'יפים ורכבי שטח בשל הדרכים המיוחדות שעוברות בין השאר דרך היערות העצומים והסבוכים.
מאגרי מים יש בשפע באזור הרי הטטרה וזה מאפשר גם הנאה ממגוון פעילויות אתגריות כמו רפטינג וקיאקים וגם פעילויות משפחתיות בפארק מים גדול.



הטירות המפעימות:
ברחבי סלובקיה קרוב ל-200 טירות עתיקות שרבות מהן נשמרו היטב. אחת הטירות היפות ביותר בסלובקיה היא טירת ספיש (Spišský hrad) ששוכנת במחוז פרשוב במזרח סלובקיה ונחשבת לאחת מהטירות הגדולות ביותר באירופה. הטירה, ששימשה לא רק להגנה אלא גם למגורים, ננטשה לחלוטין ב-1780 אבל ב-1945 עברה הטירה לבעלות המדינה וחלקים נרחבים ממנה שופצו. מומלץ לטפס על אחד מצריחי הטירה ולהשקיף על הנוף מפעים מבעד לחרכי הירי, זהו מחזה מרהיב.
טירה מדהימה נוספת היא טירת טרנצ'ין (Trencin Castle) הטירה, נבנתה במאה ה-11 והורחבה במאה ה-14, היא הטירה השלישית בגודלה בסלובקיה. בטירה מתקיימים סיורים מודרכים ומוצגות תערוכות שמתארות את ההיסטוריה העשירה של האזור.

ספא ומעיינות חמים
סלובקיה עשירה מאוד באתרי ספא ובמעיינות חמים, כמעט בכל עמק נובעים מים מינרליים בעלי סגולות רפואיות המזינים את אתרי הספא המפנקים. ספא בסלובקיה מציע גם בוץ גופרתי ובמינרלים שנובעים מהאדמה. תרבות המרפא בסלובקיה היא בת אלפי שנים וכיום מאות רופאים מכל רחבי העולם ממליצים ומכירים בסלובקיה כיעד ספא ומרפא ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.
אנו מזמינים אתכם לפנק עצמכם במיטב אתרי הספא ומציעים לכם הזדמנות ייחודית להתחזק ולהבריא ולשוב רעננים לאחר חופשת ספא מפנקת ובריאה בסלובקיה.



אתרים מומלצים:
פארק המים Aquapark Tatralandia
פארק המים הגדול ביותר בסלובקיה הכולל 26 מגלשות מים מכל הסוגים והמינים עם דרגות אימה שונות ומגוונות ובסך הכול יותר מ-2 ק"מ של הנאה מטורפת! בריכות מקורות, בריכת גלים ועוד באזור קאריבי מיוחד.





אתם יכולים פשוט לשבת או לשכב על כיסאות נוחים או נדנדות תחת עצי הדקל בזמן שהילדים נהנים מטירת הג'מבו הענקית ומוזמנים על ידי מספר דמויות של חיות ידידותיות ואקזוטיות שיפעילו אותם עם חיוך. בטטרלנדיה יש לכם הכול ומכמה סוגים: טרמפולינות, טניס שולחן, מגרש כדור עף ואפילו לוח שחמט ענק.



 
פופרד - העיר הגדולה באזור הרי הטטרה הגבוהים היא נקודת המוצא הפופולרית של מטיילים בזכות הגישה הנוחה לאטרקציות הבולטות באזור אך לא רק. בפופרד ניתן למצוא את פארק המים הענק אקווה סיטי (Aqua City) הכולל מגוון אטרקציות ומתחם ספא רחב.

מערת הנטיפים בליאנסקה - אחד האתרים הפופולרים ביותר עבור תיירים בסלובקיה והמערה היחידה בהרי הטטרה הפתוחה למבקרים. המערה הענקית שאורכה כ-3,600 מטרים מכילה מגוון נטיפים מיוחדים בצורות שונות ומספקת אינספור מחזות מרשימים. המערה נחשפה במאה ה-18 והיא פתוחה למבקרים מאז שנת 1884. הכניסה למערת בליאנסקה היא בתשלום ואפשרית רק כחלק מסיור מודרך.



זדיאר - כפר קטן אך פופולרי מאוד בקרב תיירים, בעיקר בזכות העובדה שהוא משקף את המסורת והתרבות הסלובקית של פעם. הכפר המרוחק כ-40 ק"מ מהעיר פופרד מספק הצצה לתרבות המקומית באמצעות מופעים עממיים בהם ניתן גם לראות את הלבוש המסורתי של הסלובקים וגם הבתים בכפר מעניקים תחושה של תקופה אחרת עם סגנון בנייה אופייני לבתי כפר העשויים מעץ עם שילוב של קישוטים אותנטיים.
לביקור בכפר יתרונות גם בחורף וגם בקיץ כאשר ניתן לצאת ממנו לאתרי סקי בהרי הטטרה או לחילופין ליהנות מהליכה במסלולים מסומנים לצד נופים קסומים ואוויר הרים נקי.

שטרבסקה פלסו (Strbske Pleso) - האגם המרהיב נמצא במיקום נוח בלב הרי הטטרה ומהווה מקום מושלם להירגע ולנוח עם גישה נוחה ליציאה להמשך המסלול. אמנם אסור לשחות באגם אך אפשר ואף מומלץ ליהנות משייט מרגיע בסירה תוך כדי מבט על נופים מדהימים מסביב.
מי שמעוניין בפעילות עם קצת יותר אקשן יכול להגיע בקיץ ולבצע קפיצת באנג'י מגובה 70 מטרים. בחורף אפשר להתרשם ממקפצת סקי מרשימה בה מתקיימות תחרות בינלאומיות.
האזור שמסביב לאגם שטרבסקה פלסו הוא האזור המיושב הגבוה ביותר בהרי הטטרה של סלובקיה והוא כולל מגוון בקתות למטיילים ומסלולי הליכה בדרגות קושי שונות שבכולם, כמו שכבר הזכרנו, מחכים הנופים המרהיבים של הרי הטטרה.

מלון Mozart 
מלון 3 כוכבים בוינה הממוקם ליד תחנת הרכבת פראץ יוזף
בסביבת המלון בטווח של עד 2.5 ק"מ בלבד תוכלו לבקר באופרה של וינה, קתדרלת סטפן הקדוש, בניין העירייה ועוד.
המלון מציע לאורחים מסעדה המגישה ארוחת בוקר, בר ואינטרנט אלחוטי חופשי
לאתר המלון לחצו כאן

חופשה נעימה:)
אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר

מוצר טסטים

?