בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
פסח שמח
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
OutletZone
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow
# 3 הכי נמכרבדילים בארץ

שובר אירוח לכל מלונות רשת אטלס

הגדלה שובר אירוח לכל מלונות רשת אטלס
  • 901 מלון שלום תל אביב 3
  • 901 מלון טל תל אביב
  • 901 מלון 65 תל אביב
  • 901 מלון בקסטייג 2
  • 901 מלון מלודי 5
# 3 הכי נמכרבדילים בארץ

שובר אירוח לכל מלונות רשת אטלס

לילה לזוג - א.בוקר - תוקף ל-5 שנים

הייטקזון ורשת אטלס מציגים - לילה רומנטי מושלם!
הזדמנות מצוינת לרכישת שובר של לילה במלון בוטיק לבחירה מרשת אטלס, נהנים מ-Happy hour מפנק במלון ומתעוררים למחרת לארוחת בוקר מפנקת, סגרנו לכם את כל הפינות, חופשה נעימה:)

החבילה כוללת:
• לילה לזוג במלון בוטיק לבחירה מרשת אטלס
• ע"ב לינה וארוחת בוקר
• בכל ימות השבוע - כולל בסופ"ש
• תוקף השובר: ניתן למימוש עד 31/12/2028
• ניתן להשתמש בכסף של השובר ולהמירו לרכישת חופשה אחרת בהייטקזון תיירות בכל עת וגם אחרי התוקף של השובר ובהתאם לשווי שבו הוא נרכש.
• מספר המקומות מוגבל!

מה אתם חושבים?

  • ממש לא

  • מוגזם

  • לא משהו

  • נחמד+

  • שווה

  • מושלם!


יש לבחור את השובר הרצוי בעת תהליך הרכישה:


 • שובר של לילה לזוג בחדר במלון לבחירה כולל א.בוקר ובתוקף עד 31/12/2028 רק ב-1,222 ₪


מידע נוסף:
• ניתן לבצע רכישה טלפונית ללא דמי טיפול בטלפון: 074-7223636
• ה-Happy hour מתקיים לכלל אורחי המלון   
• שינוי סוג החדר, הוספת אורחים ו/או כל בקשת שינוי ותוספת שאינה כלולה בפרטי השובר, תהיה כרוכה כמובן בתוספת תשלום.
• ניתן להשתמש בכסף של השובר ולהמירו לרכישת חופשה אחרת בהייטקזון תיירות בכל עת וגם אחרי תוקף השובר ובהתאם לשווי שבו הוא נרכש.


הוראות מימוש:
• לאחר ביצוע ההזמנה יישלח אליכם למייל שובר המלון ופרטי ההזמנה.

• תיאום מועד החופשה ומימוש השובר יש לבצע אל מול הייטקזון תיירות בטל': 074-7223636 או במייל: Tourism@htzone.co.il
• ההזמנה הינה ע"ב מקום פנוי בלבד.
• דמי ביטול או שינוי ע"פ חוק הגנת הצרכן.
• תיאור מתקני המלון ופעילותו הנה באחריות המלון בלבד ועפ"י הפרסומים של כל מלון ומלון.
• בית העסק הינו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו
• מספר השוברים מוגבל!



 
מלון שדות
בלב השפלה, במרחק נסיעה קצרה מתל אביב ועשר דקות מנמל התעופה בן גוריון, שוכן מלון שדות המדורג 4 כוכבים והמעוצב בהשראת ארץ ישראל הירוקה והפורחת. אווירה פסטורלית מורגשת בין החללים המרווחים, שמיועדים למי שנוסע בדרכים וזקוק למקום בו יוכל לעצור, להתרענן ולהירגע. במלון שולחן ביליארד, טרקלין עסקים, מסעדת ארוחת בוקר מומלצת וחדר כושר מרווח ומצויד מחכה למי שרוצה להעביר את הזמן בפעילות מהנה. מומלץ ללגום תה צמחים על הגג הפורח ולתת לגוף להירגע לפני שממשיכים ליעד הבא. בשעות אחר הצהריים מוגש באדיבות המלון כיבוד חופשי לצד יין (לא במוצ"ש). מלון שדות הוא האתנחתא האידיאלית שמחכה לכם באמצע הדרך.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון מלודי תל אביב
במרחק פסיעה קלילה מן הים, ממוקם מלון מלודי, כתם צבע מודרני על קו הרקיע הכחול מעל שמי תל אביב. בין אם הגעתם לעיר למטרת עסקים ובין אם הגעתם לנפוש, כאן אתם צעירים לנצח בזכות עיצוב אורבני ארטיסטי שמקדש שחרור וחופש אבסולוטי. על הקירות תלויים תצלומים היסטוריים בשחור-לבן שגורמים לכם לגלוש על גלי נוסטלגיה לימי הזוהר של חוף מציצים בשנות השישים והשבעים. בכל פינה, המלון משדר את הטמפו התוסס של העיר ומומלץ לעלות על הגג המטריף, לנשום לרווחה ולהירגע בשעת השקיעה אל עבר סירות המפרש החולפות מול חופי העיר. המלון המיוחד כולל 50 חדרים (חמישה חדרי גו'ניור סוויט מפנקים) שטופות אור בצבעי צהוב, לבן, שחור וירוק-טורקיז שמשרים אווירה קיצית ועליזה. בשעות אחר הצהריים, מוגשים באדיבות המלון מתאבנים לצד יין (בכל ימות השבוע). שם המשחק הוא לדעת לעצור בצד ולתת לגוף ולנפש להתרומם למחוזות ההנאה הצרופה.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון בקסטייג'
מלון בקסטייג' מזמינים אתכם לגלות את עולם הבמה בין חופשה מפנקת להצגה סוערת ולצאת לפנטזיה: הצצה לתחושת ״אחורי הקלעים״. פנים המלון, עוצב בהשראת אחורי הקלעים של עולמות הבמה עם אטריום מרכזי, עליו ניתן לצפות מהמסדרונות בקומות העליונות, כאשר הגובה והחלל העוטף יוצרים אווירה ייחודית, מתחברים לסיפור התאטרון ולחוויית ההופעה, לפניה ואחריה - ויוצרים יחד את חוויית המלון. ארוחת הבוקר במלון בקסטייג׳ היא חווייה ייחודית שתוכננה על ידי אמנית הבמה יעל רסולי וצוותה, ועל ידי השף עידו פיינר. בארוחה תפגשו כלים מיוחדים שתוכננו במיוחד עם קריצה לעולם הקברט מצד אחד ולתיאטרון השייקספירי מצד שני, כאשר לכל אורכה מושמעת יצירת סאונד שהלחין יונתן אלבלק ובה מתערבבים צלילי שירה, נגינה, דיבור, כוונון כלים. אנו מזמינים אתכם לצאת לחופשה שהיא לא פחות מהצגה. שבו, היא מתחילה.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון בצלאל
המלון מעניק במה לכשרון המתפרץ ומשכן לנפש המשתוקקת ו-37 החדרים עוטפים אתכם ברוח דינמית אך אינטימית שתוציא אתכם מנתיבי השגרה. החלונות המשקיפים על רחובות העיר השקטים לוכדים את המרקם האנושי הססגוני שהוא לב ליבה של הבירה הצבעונית. היצירה האמנותית משתלבת עם ארוחת הבוקר הטרייה, הכוללת ירקות ופירות יפים באופן בלתי רגיל וניתן להשתכר רק מהניחוחות, והטעמים של מניפת התבלינים. אחר הצהריים, באדיבות המלון מוגשים מתאבנים לצד יין (לא במוצ"ש). במלון הזה, שמעניק את החוויה המעוצבת ביותר בסביבה, מתחשק להישען לאחור, להתחבר לאני היצירתי, להרים כוסית יין ולשבור את גבולות היום יום ולהפליג עם הדמיון לעבר היפה והנשגב. מלון בצלאל בירושלים מאפשר את המילוט המיועד לנשמה שמבקשת לפרוץ גבולות ולגלות בכל עת משהו חדש.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון רוטשילד 65
בלב השדרה המדוברת ביותר בתל אביב, בקרן הרחובות רוטשילד ונחמני, מנצנץ ממרחקים מלון 65, הבנוי בצורת גליל זכוכית עגול ואלגנטי ונישא מעל צמרות עצי הפיקוס. המבנה המיוחד משדר הדר רטרו מודרני, מבחוץ ומבפנים. קסם המלון בשדרות רוטשילד טמון בשילוב בין דימויים פוסט קולוניאליים מראשית המאה ה-21 ובין נגיעות מקומיות המייצרים ביחד שפה עיצובית ייחודית. הצבעוניות המאופקת ועיצוב התאורה בקומות השונות מפזרים תחושה של מסתורין חמקמק והרפתקני. בחלל הכניסה פועל "קפה 65" המגיש לאורחי המלון וללקוחות חוץ את אחת מארוחות הבוקר הטובות בעיר . בכניסה למלון שוכנת גינה צבעונית המשקיפה על שדרות רוטשילד ולאורחי המלון מצפה הפתעה של  HAPPY HOUR , בין השעות 17:00-19:00 (ראשון עד שישי) במהלכם יהנו אורחי המלון מנישנושים, קאווה, יין ומיצים בחינם. המלון הוא מופת של אירוח מוקפד אך בו בזמן לבבי.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון מרקט האוס
מזרחית לכיכר השעון, בין שוק הפשפשים של היום ומתחם שוק א-דיר (שוק המנזר) של פעם נימצא רחוב בית אשל, רחוב המלונות הראשון ביפו בו נפתח מלון בוטיק מרקט האוס. במלון השוכן בבניין לשימור נתגלו שרידים ארכיאולוגיים של קאפלה ביזנטית מהמאה ה-8 מהם ניתן להתרשם מבעד לרצפת הזכוכית של הלובי. עיצוב המלון ביפו, המושפע מהנשמה היפואית המיוחדת והאווירה התוססת של השוק, משלב פריטים ואומנות שנוצרו ונאספו כדי לבטא את התחושה הקסומה החבויה ברחובותיה של העיר המיוחדת ממנה צמחה תל אביב. במלון 44 חדרים שלרובם מרפסות המשקיפות אל סמטאות השוק ואזור לאונג' הנפתח לרחוב בו מוזמנים האורחים ליהנות מארוחת בוקר עשירה וכיבוד קל אחרי הצהריים ללא תשלום. בנוסף, בכל חדרים: מכונת NESPRESSO, ערכת קפה/תה, מיני מקרר, כספת ומייבש שיער. ברחבי המלון אינטרנט אלחוטי ואופניים ללא תשלום.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון שלום & רילקס תל אביב
במרחק פסיעה מהים, בלב תל אביב, בריזה מלטפת תלווה אתכם עד לכניסה של מלון שלום & רילקס המדורג 4 כוכבים, בית הנופש האצילי ביותר בעיר, בו תפליגו מהקיץ עד החורף על סירת תורן לבנה דמיונית לתוך חלל מואר ומרווח, באווירת אירופה הקלאסית. מיד תעטוף אתכם תחושת אינטימית. אלגנטית של סלון ביתי וחם, בו ניתן לבחור פינה שקטה, לשבת ברוגע על ספות בגווני כחול-לבן וורוד עתיק עם הקפה או חליטת תה ועיתונים. על הקירות המלון, המושך גם לתוכו גם אנשי עסקים, תלויים רישומי קו עדינים לצד תצלומים בשחור-לבן, שלכדו דמויות שיכלו, במקום או זמן אחר, להיות אנחנו. מתרווחים על הכורסא, עוצמים עיניים ומשחררים את כל הדאגות. אחר כך עולים אל גג המלון המהפנט ומרימים כוסית שרדונה אל מול השקיעה המוזהבת. 4 מתוך 51 החדרים המעוצבים כמפרשים צחורים, מאובזרים בג'קוזי רחב ידיים, דרכו ניתן להביט מבעד לחלון אל האופק ולשוט על גלי התודעה המתענגת. במלון שלום & רילקס בתל אביב, הגוף וגם הנפש מוזמנים להתמסר ל"נגיעות" מסאג' מפנקות ואקסקלוסיביות ובשעות אחר הצהריים, מוגשים באדיבות המלון מתאבנים מפנקים לצד יין חופשי (לא במוצ"ש). כשרוגע ושלווה נפגשים מהבוקר ועד הערב, תהיו בטוחים שזו תחילתה של חופשה מופלאה.
לאתר המלון לחץ כאן

מלון טל
סמוך לחוף מציצים, לנמל תל אביב התוסס והשוקק ובמרחק פסיעה זריזה ממועדוני הבילויים בעיר- ממוקם מלון טל המחודש והאלגנטי. בזכות עיצוב נקי, מינימליסטי אך צבעוני הנפרס על פני 123 החדרים המרווחים, המשדרים אווירה תמידית של סלון ביתי חם- המלון מציע חווית אירוח מפוארת או שהייה עסקית מפנקת ומרגיעה כאחד. כאן מרגישים את החופש המוחלט, וניתן לבחור מסלולי הליכה אטרקטיביים מאזור שפך הירקון ועד פאתי יפו העתיקה, אותם ניתן לראות באמצעות רכיבה על אחד מזוגות האופניים הניתנים לאורחים ללא תשלום. אם תבחרו לדחות את הרכיבה לעבר השקיעה, תוכלו להתעמל בחדר הכושר של המלון ולאחר מכן להתפנק בסאונה נעימה. אורחינו מוזמנים לשבת בלאונג' בר על גג המלון עם כוסית קאווה ולהתפנק מהבריזה הנדיבה שמספק הים הכחול. הנופש במלון טל בתל אביב מעניק חוויה נפלאה למי שרוצה לחגוג את העיר, לעשות בה עסקים או פשוט להתרווח בצד ולהירגע ממנה.
לאתר המלון לחץ כאן


חופשה נעימה:)


אולי יעניין אותך - המוצרים הכי נמכרים באתר

מוצר טסטים

?