בחרו קטגוריה left arrow
close icon
go back תפריט ראשי
close icon
הייטקזון PRO²
left arrow
גם בפסח כרטיס אשראי הייטקזון איתך בכל מקום
left arrow
0 אחוז עמלת המרת מט"ח ועוד הטבות חו"ל
left arrow
תרומה לקהילה ולסביבה
left arrow
כרטיס האשראי של ההייטקיסטים
left arrow
חשבון הבנק להייטקיסטים
left arrow
פסח שמח
left arrow
נדל"ן
left arrow
הארנק הארגוני של ההייטק
left arrow
מחדשים את הבית
left arrow
חשמל ואלקטרוניקה
left arrow
נופש טיולים ותיירות
left arrow
לבית ולמשפחה
left arrow
OutletZone
left arrow
מותגי אופנה
left arrow
בילוי, פנאי ולימודים
left arrow
ספורט ובריאות
left arrow
מסעדות וקולינריה
left arrow
מופעים, הצגות ופסטיבלים
left arrow
בנקים, ביטוח ופיננסים
left arrow
רכב
left arrow

בקשה לביטול עיסקה

במקרים של מוצרי פנאי / מופעים לא ניתן לבטל עסקה בטווח של 7 ימים לפני המופע.

ניתן לבטל את העסקה בכפוף לתנאים כדלקמן:
במוצר - מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור הזמנה זה - לפי המאוחר מביניהם.

בשירות מסוג הארחה / נסיעה / חופשה / בילוי - בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה זה, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 7 ימי עבודה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

בשירות שאינו מסוג הארחה / נסיעה / חופשה / בילוי - בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה זה, לפי המאוחר, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת- בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת- בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

לא ניתן לבטל את העסקה במקרה שמדובר במוצרים שעשויים להתקלקל במהירות, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, מוצרים הניתנים לשעתוק/ הקלטה/ שכפול שאריזתם המקורית נפתחה, מידע כהגדרתו בחוק המחשבים.

בעת ביטול עסקה עקב אי התאמה / אי אספקה במועד - על הלקוח להחזיר את המוצר לרשות הספק במקום שבו קיבל אותו, וכל סכום ששילם הלקוח בגינו יושב לו במלואו.

בעת ביטול עסקה מכל סיבה אחרת (שאינה אי התאמה / אי אספקה במועד)- על הלקוח להחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק, וכל סכום ששילם הלקוח בגין המוצר/ השירות יושב לו לאחר גביית דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה ("מחיר העסקה" הנו: מחיר המוצר/ שירות בתוספת כל הוצאה/ התחייבות של המועדון בשל דמי הובלה/ משלוח / אריזה / כל הוצאה או התחייבות אחרת של המועדון בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה) או 100 ₪- לפי הנמוך מביניהם.

במידה שביטול העסקה בוצע לאחר שהמוצר נשלח ללקוח (בין שהמוצר הגיע אל הלקוח ובין שהמוצר טרם הגיע אליו), השבת הכסף ללקוח תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל מתנה והטבה שניתנה ללקוח- למקום עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר והחזרתו לספק יחולו על הלקוח.

חשוב! המועדון רשאי לתבוע את נזקיו במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית/ שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל נזק/ קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות הלקוח ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.

ניתן להודיע למועדון על ביטול עסקה ("הודעת ביטול") באחת או יותר מן הדרכים הבאות: משלוח פקס למס': 074-7223655 / בדואר רשום לכתובת: רח' רפפורט 3, ת.ד. 56, כפר סבא 4465141 / פניה בעמוד צור קשר של אתר האינטרנט של המועדון, המצוי בכתובת https://www.htzone.co.il/support הודעת הביטול תכלול את מלוא הפרטים הבאים: שם הלקוח + מס. ת. הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה הוא מבקש לבטל. הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל - לא תטופל! המועדון לא יישא באחריות לנזק כלשהו שייגרם ללקוח עקב מסירת הודעת ביטול שפרטיה שגויים ו/או חסרים.

לעניין הודעת ביטול הניתנת באמצעות הטלפון - בזמן השיחה הלקוח יידרש למסור לנציג את שמו + מס. ת. הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה מבוקש לבטל + 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה העסקה שאותה מבוקש לבטל. יובהר, כי ללא מסירת מלוא הפרטים כאמור, לא יבוצע ביטול העסקה באמצעות הטלפון.

לעניין הודעת ביטול הניתנת באמצעות אתר המועדון- ביטול העסקה יבוצע רק בכפוף לעמידת המבקש בתנאי הביטול (ראו סעיף 2 לעיל). במידה שהלקוח לא עמד בתנאי הביטול כאמור- בקשתו לביטול העסקה לא תבוצע.

כסף הייטק זון- בעת ביטול עסקה ששולמה במלואה באמצעות כסף הייטק זון- השבת התמורה (רק במקרים בהם יש צורך בהשבה) תיעשה בכסף הייטק זון בלבד.
בעת ביטול עסקה ששולמה בחלקה באמצעות כסף הייטק זון- חלק התמורה ששולם באמצעות כסף הייטק זון- יוחזר בכסף הייטק זון; וחלק התמורה ששולם באמצעי תשלום אחר- יוחזר באותו אמצעי תשלום.